EN STÅRY OM HUR MORSAN UPPTÄCKTE MEY

ja ni läste rett, det var såklart oloff som skvallrade för henni om att jag inte campade hema hos jessicka, utan att jag ejäntligen var med paåw i thayland. mamma jillar inte paåw så det blev furståss verre när han nemnde att jag va med henne :-/ jag ska biretta lite om dagen då hon öppteckte mey så ni inte får nått om bakfoten. låter bra va?

dagen burjade perfeckt. jag vaknade av fåglarnas juva kvitter och av att solen lös in på mey. jag streckte på mey och hjorde en lättsam suck av välbehag. sedan flöt dagen på enda tills klåckan sisådär 15:00. det var då Det fruktansvärda intrefade. jag såg något alldeles groteskt .. nemnligen min mamma. och hon var då INTE glad seyer jag bara. hon gårmade och skrek att jag var en satans lakris-tåmte och att jag skölle få ett kokt ägg när vi kom hem. sedan bitsh-slappade hon paåw och frågade varfur hon hade lurat med mey till thayland. "inte vill jag att min dåtter ska bli hora" sa mamma. "jevla crackhoe" sa jag då, och då tog hon tag i örsniben på mey och klemde till. jag skrek som en stucken gris och grymtade till. "du är så jevla ful" sa mamma då. då kastade jag ett ollon på henne. sen bar det av till sveriget ijen.

och du oloff din jevla svikare. du är så fucking fjållig. att du ens har mage att vara en sån golare :-@ jag kan inte fatta att jag gedde dey ett blåw-job, din penis var motbjudande och sexig :-@ med röda prikar på.
NEVER AGAIN seyer jag bara!

nu ska jag göra en övermanöver. piss out /eran MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: zophan

HAHAHAH ½

2009-03-16 @ 23:00:12
Postat av: Classe

Du är bäst!

2009-03-17 @ 03:28:44
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: Anonym

ni okso!!!

2009-03-17 @ 11:38:33
Postat av: Anonym

oj det sista var från meg, MIKAÄLA

2009-03-17 @ 11:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0