chillig dag / skvaler / en arg mikaäla

tja! idag är det som sakt sundag och har det varit en lögn dag framfur teven. har smaskat på lite ollon och druckit eppel-jouse :-) mums seyer jag bara! kållade inte på nott spisjellt prågram. zappade bara runt lite som vanligt :-P kensa var ju på mtv ijen. nu har jag fan fått nog av henne!! det recker med att hon plingar på min dörr stup i kvarten och vill treffas. jag har sagt NEJ kensa!! men hon jer sey inte. enda anledningen till att hon aksepterade att vara DJ i mtv är för att hon vet att jag brukar kålla på den kanalen. hon vill ju inte att jag ska glumma bårt henne nu när jag snart är super-kendis. återijen NEJ kensa!! jag glummer inte bårt dey <3. jag är ingen svikare som kissy. ja mina läsare. det är sant att kensa och kissy brukade henga ihop förut innan kissy blev amatör-kendis. dom var riktikt tajta och man såg dom nestan aldrig utan varandra. en dag treffade kissy en emo-shej som hette cludios (som även är min ven) och dom 2 burjade ömgås mer och mer. kissy sket totalt i kensa. kensa var soklart förkråssad över detta  och sökte trust hoss mey, MIKAÄLA, en riktig ven. det är prisis vad jag är. EN ÄKTA VEN!! så ni som snakar shit om mey och min blågg kan ju bara dra till kiruna eller nått för ni kenner inte mey, ni vet INGET om hur jag är som pärson i riktiga livet. tror ingen av er skölle våga klecka ur er en tuntig kåmmentar om min stavning, utseände eller om min blågg om ni treffade mey. ni skölle derimot RÖVSLIKA mey. liksåm jöra allt ni kunde för att få vara min ven. för så snell som jag är, så snäll är det inte många som är! de kan ni je er fan på, för nu är jag trutt på er avenshuka bitsh-jevlar som bara vill mey illa med era värdelössa kåmentarer. ni kan aldrig få ner mey på båtten för SÅRRY losers, jag KNECKER er alla!!! 
see yaah, dånt wannt to bee yaah !!

/en furbannad MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: soff

HAHAHAHAHA jag grät nästan där i slutet...

fan va bra du är mickan

2009-03-01 @ 23:34:42
Postat av: MIKAÄLA

tack du äger ! en av dåm besta är du<33334

2009-03-02 @ 01:00:48
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0