tandlekarbesöket :-S

nej nej nej och åter nej! det får inte vara sant! DOM VILL GE MEY TANDSTELLNING! :-S

jag sprang ut från rummet snabbt som tusan och skrek som en stucken gris när jag fick höra det beskedet. ingen, och då menar jag INGEN, sätter en räls på mina tender. vem fan vill se ut som hest-kensa liksåm? tandlekaren jagade mey i korredårerna och han fick tag på mey och bar tillbaka mey till rummet. där förklarade jag att jag ej ville ha nån tandstellning för liksåm, min glögg är unik, den gör mey till den jag är.

nu undrar jag, tycker ni att jag ska bihålla min glugg? eller ska jag skaffa tandstellning? :-/ det kåmmer kennas fett skumt utan glöggen. jag kåmmer inte kenna mej som MIKAÄLA lengre juu....

en bild på mitt fina léende och mina pärfekta gaddar:


visst är jag söt? och visst behöver jag ingen rels? :-/
SNÄLLA SVARA!! JAG VET EJ VAD JAG SKA TA MEY TILL

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser du ut sådär i truten som på den TECKNADE bilden så föreslår jag att du drar ut de få tänder du verkar ha, och skaffa löständer för fan!

2009-06-10 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0