sen natt idag

har vart uppe riktigt lenge nu alltso. vaknade supper dupper tidigt imårse (ungifär klockan halv 6) av att oloff hoppade i sengen och ville att jag skulle göra frukost åt han så det var bara att traska upp ur min sköna skönhets sömn.

jag gjorde lite bejkån med ägg-puré. han gillade det fett mycket och han åt flera portioner. äfter det var det bara att klä på meg och fiksa iårdning meg för att sedan dra ut på en shåpping runda. visar er det jag fick med meg hem senare!

nu moste jag värkligen såva, moste bara seja till er att gissa på bilden i inlegget under. och glöm ej att KÅMMENTERA, kåmmentera, kåmmentera och KÅMMENTERA! det blir roligare för både er och meg då!

cyah later och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oloff dyker upp i sängen då och då :o

2009-07-01 @ 03:51:57
Postat av: hasse

så go du verkar va kommer gärna i din säng.för något annat adda mig [email protected]

2010-04-18 @ 03:18:08
URL: http://hasse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0