MOTHERF*CK !!!

JAG ÄR SEN TILL SENGEN!!! DAMN IT! :-@

jag som skölle legga mey innan klåckan 12. det sket sey totalt. kenner mey riktigt värdelös just nu :-(

angående oloff i furra inlegget så gick det såhär: jag förhandlade med honåm att kåmma ut. han gick med på det om han fick ett hand-job. så ja... ni förstår nog vad jag fick jöra. han är så vidrig alltso, men han är endå alltid min bror <3 och liksåm, vad gör man inte för att få pinka?

ijallafall så måste jag sova nu. är en hel jevla kvart fursenad. godernatt alla trångsynta jevlar <3<3

ELSKAR ER //MIKAÄLA♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

runkade du av din egen bror??? du är ju sjuk!! Äckligt!

Visst att man ska ställa upp för sina syskon, men det där är fan äckligt och sjukt!!

2009-06-10 @ 19:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0