DAGENS AOUTFITT

Idag hade jag på mey en ganska avslapnad aoutfitt som passar bra en varm sommardag. tyverr är det inte varmt ute idag men jag tenkte låssas att det var det så jag hade på mey detta:



enkelt och stilrent som ni ser :-) har även satt upp håret i en snygg tåffs! om ni undrar över hudferjen så är den lite blå-aktig för att jag höll ju fan på att frysa arslät av mey när jag var ute och skulle gå till afären :-S så jag blev ju kall fattar ni vell? ska ta ett varmt bad nu och håppas på att få tillbaka min vanliga hudferj ♥ aya, vad tyker ni? HISS ELLER DISS?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hela du är diss

2009-06-07 @ 20:54:13
Postat av: MIKAÄLA

ingen dissar MIKAÄLA, fatar du det?

2009-06-07 @ 22:55:23
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: mary

diss:/ lite för tråkig aoutfitt enlit mitt tycke men med lite akessoarer skulle den bli en toppen aoutfitt=)<33

2009-06-08 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0