TILLBAX EN LA CASA!

har vart ricktigt KUL på power meat dom här dagarna i vesterås. igår var ju power meats sista dag och då bistemde jag och jessicka oss för att gå omkring på egenhand och så lemnade vi denise, oloff och jerry kvar i denises pappas bil.

vi vandra omkring i hela stan och snacka med allt och alla. riktigt najs var det.

utanför nån ful affär så hitta vi en full nårsk raggare på en bil. vi satte oss bak på bak-löckan där med han. asso bilen stog STILLA. så det var EJ någon fara. det var alltso EJ någon fara. jessicka drack HB för fulla möggar. jag försöckte dåck hålla meg nyckter.. aja iallafall så satt vi där och det hela slutade med att vi blev uppraggade av nåra smellfeta raggare i en ful bil. vi åkte runt med dom och dom bjöd på bärs och jag vet inte vad ;-) riktigt najs. dåck valde jag att håppa av i farten och jessicka (efterbliven som hon är) satt kvar där i bilen.. jag hade liksåm furventat meg att hon också skulle hoppa av. så där var jag ENSAM I VESTERÅS, med en ven som åkte runt med några sablans raggare :'-( så jag egnade halva kvellen åt att leta efter henne. jag sprang genom vesterås stad och jagade det fula bilhelvettet..

det slutade med att jag hittade dom.. fett najs.. så då åkte vi runt lite mer... alla liksåm bara tog kort på oss för dom tykte vi var sååå snygga.. aja kvellen slutade med att vi gick på äfterfäst hos några vesteråsare och därefter hittade vi denise och hennes pappa inklusive oloff och jerry.. vi sov några timmar på nån parkering i vesterås och sen drog vi oss hemmot till STOCKHÅLM. underbarrt<3

kan ju biretta  för er att jag har tagit en hel del bilder och även hjort en videåblogg, får seee om jag laddar öpp den här i blogen sen. dags att ta en dusch. cya!


Kommentarer
Postat av: emma

kikar in

2009-07-05 @ 16:18:20
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Efterbliven

Inte umgåddes utan umgicks!!!!!!

2009-07-05 @ 16:18:29
Postat av: Anonym

du kan ju inte ens stava ..

2009-07-05 @ 16:19:11
Postat av: Anonym

1. RIKTIGT inte ricktigt.

2. power meet, inte power meat.

3. umgicks inte umgåddes.

4. de är för mkt stavfel så man inte ens kan läsa.

2009-07-05 @ 16:21:13
Postat av: Sarah

Hahaha, tack för dagens skratt på Dessie's blogg! Du försöker rätta hennes stavfel och frågar om hon är "äfterbliven". För det första din idiot, så heter det inte "umgåddes" utan "umgicks" och för det andra så heter det efterbliven, inte äfterbliven.



Och jag kan ju inte ens räkna upp alla dina stavfel i din så kallade blogg, det tar för lång tid. Men jag kan väl vara snäll och rätta några så du får ändra det.



Inte gÅtt & blandat - gOtt & blandat.

Och sen orkar jag fan inte rätta dina inlägg, för i stort sett varenda ord är fel. Du måste vara en jävla retard.

2009-07-05 @ 16:26:32
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

fin blogg

2009-07-05 @ 16:26:48
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

umgicks med heter d

2009-07-05 @ 16:28:39
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

URSECKTA MEG MEN JAG HAR FAKTIST DYSSELEXSI

2009-07-05 @ 16:38:49
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Sarah

Riktigt jävla illa dyslexi isåfall! Jag känner några som har dyslexi, men de är inte ens i närheten av dig och ditt kassa språk.



Du borde absolut inte ha en blogg när du inte kan svenska, oavsett om du har dyslexi eller inte.

2009-07-05 @ 20:04:26
Postat av: Anonym

Hhahahahahaha älskar dig mikaäla

2009-07-06 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0