svar på frågorna

svarar på frågorna från min blog-datta ;-) sitter hemma hos snor-denise och har lite kröck.. icas eppelsider yuo knåw ;-) vi ska dra vidare till en hemmafäst i farsta.. GHETTO MIKAÄLA ÄR I FARTEN


Postat av: ELinA
Hej, får vi se en bild på dina bröst?
Har du kompisar, får man se en bild på henne/honom/dom/DEN? :) Puss Mikkis Pikkis <33 vi kan bli kompisar annars(a) jag heter ELinA , kan skicka bilder på mig, Mikaällas new BFF liksom :D

svar: varfur vill du se dom? e du lespisk eller :-s det är  bara vissa..
..spesiella som får se dom. vi kan hjärna bli kåmpisar. du kan meyla bilder till [email protected] . skicka hjärna idål-bilder ockso! tveka inte!


Postat av:
varför är du aldrig inne på din msn? fanmail??

svar: jag är inne när jag har tid helt änkelt! jag svarar dåck på meyl oftare en jag är online på fan-meylen. har ju min ricktiga msn att kånsentrera meg på, om man sejer så ;-) legger inte ner för myket tid på lite mindre viktiga saker om man sejer så..


Postat av: 
Vilken stad bor du i?
Kan man få se en bild på hela din familj?
Kan man få se en videoblogg där du dansar?

svar: jag bor lite här och var om man sejer så.. eller jag bor i ståckhålm (huve-staden) men har sommarstellen i bland anat bårlenge, kiruna m.m.
jo det kan du få se, dåck inte på min bårttappade syster pattrisia. bay the way har jag nån bild från när vi var i egyptien på hela familien, leta bland kattegårierna vättja !
njaa, jag vet ej om det är mujligt, jag vet alltso EJ om det är mujligt.. men kanshe i framtiden.


Postat av: -ELINA-
Hej, besök gärna min blogg!:D

svar: VAR DET DÄR EN FRÅGA PÅ NOTT JEVVLA SETT ELLER?! NEJ JÖSTE, LEGG AV DÅ!!!! detta är en FRÅGE-stönd igen jevvla reklamplats.. oki fatat oki? vill inte se nott liknande igen... seger bara tre små ord: im the one änd only,

original barbie, you knåw.


Postat av: Jennica Björk
hur gammal är du?

svar: jag är 15, snart 16 år.  det vill seja att jag är född året 1993, en perfäkt ålder om du frågar meg ;-)


Postat av: agnes
Hur mycket driver du på bloggen? Jag menar, du ljuger om allt? Och i videoinläggen hör man att du inte pratar som du egentligen skulle. Varför gör du så?
Hur många läsare har du i anitt per dag? Per vecka?
Har du dyslexi?
Finns någon av dom du har skrivit om i bloggen på riktigt?

svar: oj, du var meg en frågvis jevel.
jag driver ej på min blog, jag är 100 procänt MIKAÄLA. furresten varför frågar du hur myket jag driver på blogen när du sedan sejer att jag ljuger om allt :-s är du helt pantad eller? och vadå inte pratar som du ägentligen skulle? de vet du ingenting om. påstår du alltso att jag har ful röst? säger bara tre små ord: heregud. jag har alltid fyrasiffrigt läsar-antal.. jag har inte dysseleckxsi utan jag lider av EXTREAM dysseleckxsi. såklart dom fins! varfur skulle jag ljuga om mina nära och kära för?!? de är licksåm mitt allt..


Postat av: silly
åh ja elskar frågestond!

varfår är du så sektsigt?

svar: jag elskar ockso frågestönd! vi har nott gemensamt<3
jag är född så ;-) dånt try to be me, bacouse yuo cant be me!



Postat av: Madelene ♥ Go My Own Way ♥
vad tycker du om min blogg?

svar: hur kan du äns få för deg att jag legger ner tid på att läsa din blog? fy skems med deg.. som om du va versta vip? sejer bara, HÅLL DEG TILL DIN EGEN NIVÅ :-@


Postat av:
Varför har du skrivit en gång att din syster försvunnit men inte verkar ett dugg ledsen över det? Om en familjemedlem försvinner i ett främmande land borde man leta tills man hittar henne. Inte bara skita i det.

Varför vågar du inte visa ditt eget ansikte?
Varför snor du andra bilder?

svar: varför jag skrev att hon fursvann? jo antagligen skrev jag de äftersåm att hon har fursvunnit när vi va på en resa till egyptien.. jag är inte lessen eller orollig äftersåm jag vet att pattrisia (min syster) är stark och shelvstendig och hon kåmmer tillbacks när hon kenner att det är daks.. hon har alltid vart en sån som klarar seg shelv i vått och tårrt..
Vadå vågar inte? har du synfel? jag har ju furfan massor med bilder på meg shelv. du moste helt enkelt ha missat det..
snor bilder? NEY FYFAN.. du vet vell att det är fult att anklaga fålk för saker som ej e sanna ???! fy skems med deg.


Postat av: felicia
har du inget liv eller?

svar: jo, jag lever för blogen, fäst, party, partaj, vener med mera.. jag har masor med liv. frågan stells derfur direckt tillbacks: har du inget liv eller som sitter här och kåmmenterar meningslösa frågor?


Postat av: HÄJ
varfer er due så knepp MIKAÄLA ? :D

svar: för att sånna som du ska ha nott att fråga om.. furresten är jag inte knepp, jag är bara meg shelv, det vill seja original barbie!


Postat av:
vad använder du för smink?

svar: olika. kan gjöra ett inlegg om det senare. jag kan ju biretta att jag har köpt en hel del av mitt nuvarande meyk öpp på öb ;-) ricktigt bra kvantitets smink! REKÅMENDERAR

Postat av:
varför började du blogga?

svar: för att nolifers som du ska ha nott att gjöra om dagarna ;-) och för att jag värkligen ville visa att dysseleckxsi inte kan ståppa meg.. NI ANDRA dysselecktiker/HANDIKAPPADE PEÅPLE DÄR UTE, GE INTE ÖPP!!!! det finns platts för oss alla!!!


Postat av: agnes
Kan du inte visa ditt ansikte nån gång istället för att driva?

svar: hur monga frågor ska du ha svar på egentligen :-s för 45678 gongen: JAG DRIVER EJ!!!!! jag driver alltso EJ i min blog.. om du letar bland kattegårierna ska du se att du nog hittar nån najs bild på meg..


Postat av:
INSE ATT KVINNAN ÄR STÖRD

svar: och vem fan snakar du om nu då?! var detta en fråga på nott sett eller? NEY DÅSÅ. lär deg att knipa keft så lever du lengre.


Postat av: jörgen
vad är telefonsex enligt dej?
hur säger man ?
vad gör man ?

svar; ser jag ut som fråga olle på nott sett eller? ney dåså. men ijallafall kan jag vara snell och svara på frågan äftersåm det är frågestönd.. telefånsex enlig meg är när man pratar snusk med nån i telefånen och mår bra av det.. man kan också få en så kallad årgasm.. man kan sega alla snuskiga grejer man tenker på, eller bara seksigt och skrika: IM SÅ NÄSTY med mera..


Postat av: fatima
varför kallar ni eran kompis för snor-denise? elakt :s

svar: varfur legger du i? hon brukar ha tårkat snor under näsan som henger där och ser eckligt ut. mer än det är det facktiskt inte. vi har ijallafall en bra andledning att kalla henne för snor-denise..


Postat av:
driver du med att du är sådär efterbliven? har du inget liv eller? har du tänkt på att folk som har dyslexi kan känna sig kränkta?

svar: nej :-s jag driver inte. jag har ett liv (har svarat på licknande frågor lengre upp) och varfur i helvätte skulle non kenna seg krenkt? :-s alltso dom borde se upp till meg och tacka meg.. jag har visat att det går att lyckas med saker tråtts att man har vissa svårigheter om man sejer så.. jag är en förebild för dysselecktiker/handikapp.. I AM, I AM YUOR QUEEEEEEN !!!!


det var det!!! alla svar på frågorna.. ni borde taka meg.. och om jag har skrivit nott ohyffsat så ber jag om ursäckt redan nu, men vi skyller på alkohålen. säger bara tre små ord: BIRA BIRA BIRA, BÄRS BÄRS BÄRS!!!


Kommentarer
Postat av: Agnes

sv. Nej men jag undrar bara vrf du ritar en massa gubbar.

2009-07-21 @ 20:49:46
URL: http://happydayz.blogg.se/
Postat av: M a ll a n m a mm a

haha jagg anntåg dät. ;p snügt set at provvisera bäsöckarre ;> digar dät!

2009-07-21 @ 20:50:36
URL: http://mallanmamma.blogg.se/
Postat av: Mathilda

fan vilket jävla offer den som skriveer bloggen, ta din medicin wtf?

2009-07-21 @ 21:09:05
Postat av: MIKAÄLA

ta din medisin istellet din n00b

2009-07-21 @ 21:29:34
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Lol

Lär dig stava innan du försöker dissa nån ;)

2009-07-21 @ 23:11:00
Postat av: NELLIE - newa.blogg.se

Haha tjena tjejen, du är sjukt dålig på att stava ;)

2009-07-21 @ 23:41:41
URL: http://newa.blogg.se/
Postat av: Gullan

hahha så jävla skööön! Gud, jag fick mig ett gott skratt, men du kan ju inte vara riktigt frisk om du är seriös! hahah!

2009-07-22 @ 00:20:53
URL: http://gulbachm.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför frågar du hur myket jag driver på blogen när du sedan sejer att jag ljuger om allt :-s är du helt pantad eller?



Kan du säga exakt vad som var fel där? HAHA



Du visar inte alls bilder på dej, du visar massa fula teckningar.



jag är inte lessen eller orollig äftersåm jag vet att pattrisia (min syster) är stark och shelvstendig och hon kåmmer tillbacks när hon kenner att det är daks.. hon har alltid vart en sån som klarar seg shelv i vått och tårrt..



Jag skrattar ihjäl mej xD haha



Skit i denna blogg och skaffa en seriös ist. Detta är ju pinsamt. Att du inte skäms.



Btw, varför är du alltid så otrevlig? Vill du att läsarna ska hata dej lr?

2009-07-22 @ 00:42:18
Postat av: Anonym

Hur kan du stava fel till dyslexi när det står rättstavat precis jämte? haha

Detta är så fejk. Du är Busted!

2009-07-22 @ 09:02:13
Postat av: ebba

skriv svårtigheter?

2009-07-22 @ 14:01:43
URL: http://www.ebbamariaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0