POWER MEAT IDAG

har ni hört tallas om power meat? ni vet den stora bil-treffen i vesterås? ja jöst det, JAG ska dit idag. vi drar om 20 minutas. SJELVKLART kommer jag ha blogdattan med meg. 
 
jag ska ijallafall till power meat med jessicka, snor-denise, jerry (denises syskon), oloff och denises pappa. hennes pappa har nämligen en cool raggarbil som vi ska åka i. säger bara 3 små ord: ÜBERHEFTIGT. kommer sjelvklart ta en massa bilder och ni kommer få en del lajv-uppdejtes därifrån. vi kommer hem på sundag. vi har laddat med en massa bra raggar-musick och en hel del bira. det ska bli såååå naajs. det är ju bara en timme till vesterås så om ni är sugna på att åka lite raggarbil med oss så hör av er, YUO KNÅW MY NUMBER. kenner meg fedt pepp ;-*

ska fota daggens aoutfitt nu. sen slenger jag in den innan jag drar. hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag bor där.. du ska komma hem till mig istället.. hoppas vi ses.

2009-07-03 @ 17:32:11
Postat av: MIKAÄLA

jag är fortfarrande kvar, ses?!

2009-07-04 @ 12:56:20
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst. var är du någonstans? kommer vara där ikväll med.

2009-07-04 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0