natt öppdeyt

hey, jag e inte så packad idag facktiskt, kende för att ta det lögnt äftersåm vi har en massa dagar kvar tills mamma och pappa kåmmer hem :-D fålket har dragit nu, rett tidigt blev det men aja. tenk att även oloff (!!!) hade turen med seg och hittade en tjej att fulja med hem. idag kåm ockso kära amir hem, så jag mötte upp han, paåw och anny och åt tacko bar. har facktiskt saknat det. först var paåw borta och sen amir, så det var ett tag sen sist om man sejer så! men nu entligen var vi alla återfurenade igen <3

sen blev det somsagt partaj hos meg. det var perfeckt. lagom med alkohål, herligt fålk, skön musik och goda snäcks. amazing!! det togs såklart en hel del bilder, men dom legger jag in senare. men som jag brukar seja: den som ventar på nått gått ventar aldrig för lenge.. tenk på det hörrni!



här bjuder jag (snell som man är) på en coll och såft låt för er som gillar bra och tung hipphopp ;-) störtskön låt! värd att lyssna på. dags att såva, har myket att göra imågon! vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Angelica L

God morgon :D

Kram

2009-07-25 @ 08:52:47
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: JENNY FOSHO

ABOOOOW DEN VAR PHÄÄT TTUNG<'333

Wallah, sskön musik smak !!! ;*

Fortsätt med bbloggen, läser varje ddag !!!!!!!!



// JJennyy<'33

2009-08-01 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0