lite grejor jag klickade hem!





hittade en hel del saker faktiskt! massor najs.
bland anat så köpte jag en gul tischa med nån kånstig text. dåck vet jag EJ vad det betyder. jag vet alltso EJ vad det betyder.
köpte ockso cowgirl hatt och cowgirl skor! såå HOT HOT HOT..
sen köpte jag ockso bland anat ett par surf-shårts och en cool tröja med en mun med vampyr tender ;-)



sen köpte jag massa hello kitty grejor! jag bara eelskar hello kitty,
and and it is sooo made for me! Ni hör ju sjelva? Hello Kitty, Hello MIKAÄLA..?
Haha, perfeckt! Och ni har inte missat min gigantiska Hello Kitty som jag har spikat upp på veggen..?
Kan nestan seja att jag gjorde hello kitty feymous ;-) Live with it!

jag tenker absolut inte biretta vart jag har köpt allting! för jag vill inte ha massa wannabi's
som kommer med eksakt samma kläder och veskor med mera.. bara att akseptera!

bay the way: ska jag ha frågestund?



Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

God Morgon!

Hur står de till med dig, en dag som denna! :D



Kram / Tobias

2009-07-19 @ 13:05:49
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga grejor du har köpt alltså ;)

2009-07-19 @ 13:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0