hey på er!

hey och godmårgon alla söta blogläsare!

igår hade jag ricktigt monga läsare, KUL! det är skoj att det går så bra för meg och min blog. men som sakt: i knåw u löve me ;-)

aya har dåck inte så myket att seja för tillfellet men jag kan ju biretta dagens planer.

 vara hemma hela dagen tills kvellen
 setta i hårimpakning
 göra en ansicktsmask
 duscha
 ficksa iårdning meg
 dra ut och möta upp fränds!
 FÄÄÄÄÄÄÄSTA!!!!!!


så ser altso min dag ut! furst ska jag bara vara hemma och schilla, sen blir det fäst med mina vener! så det kåmmer bli en hel del blogning idag. nu är det daks för frökåst. cyah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GODMORGON MIKAÄLA

2009-07-21 @ 12:17:55
Postat av: silly

ja ckä gora dett nu

2009-07-21 @ 14:14:31
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0