HATERS MAKE ME FAMOUS

alltså, varför är ni så elaka mot mey? vad har jag hjort er? stör det er att jag har en framgongsrik blågg eller? då fattar jag ej varfur ni läser den varje dag. ingen tvingar er. men jag antar att om man har läst om MIKAÄLA en gång så får man inte nog ;-) im yah queen, ingen protest!

och att ni facktiskt klagar på min stavning är fett patetiskt av er. hur tror ni det kenns va? alltså, jag tar inte åt mey, men det finns facktiskt andra som kan jöra det. TENK LITE INNAN NI SKRIVER! jag skapade denna blåggen för att UPPMUNTRA folk med skriv-svårighetter att även dom får ta för sej av blåggvärlden. den är till för alla. ni borde se mej som en förebild, en hjelte och en legend. för det är prisis vad jag är. vem tror ni det var som startade dyslektiker-fonden va? DET VAR INGEN ANNAN ÄN MIKAÄLA! så om ni inte har nått bra att seja så shiter jag fullstendigt i det. HATERS MAKE ME FAMOUS! ni är bara avundshuka ijallafall.
 
ni andra som jillar mey och min blågg, tusen tack till er <3 jag elskar er fett mycket <3 jag vet att jag kan låta kaxig ibland men man kan ju inte vara snell jämt fattar ni vell? HAR JAG RETT ELLER HAR JAG RETT?


/
eran superstar MIKAÄLA


Kommentarer
Postat av: du rojkar

assa dy e versta idålen for mäg dy e e bässt love yoo

2009-07-27 @ 02:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0