gårdagens aoufitt

tegkte slenga in gårdagens aoutfitt nu ;-) igår var jag super het, jag hade nämligen på meg en jettesnygg seglar aoutfitt !








jag hade alltso en snygg seglar-klenning som jag matschade med snygga seglar skor och en supercoll men även stilren seglar hatt!! jöst det! vi får ju inte glumma det super heta halsbandet ockso!

 tyverr kan jag inte avsluja vart jag har köpt grejorna, äftersom jag vet hur det blir då.. ALLA kåmmer gå runt och se ut som lilla MIKAÄLA.. men ja, så är det ju när fålk ser upp till en, så vill man göra/ha allt som den gör/har. jag kan dåck avsluja att jag har bistellt allt från internät. dags att leta efter kläder till kvellen. vi hörs sen!

jessicka helsar pöss

Kommentarer
Postat av: jenny

haha fan va skön du är ;D

2009-07-24 @ 18:16:28
URL: http://jysvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0