fejslook + åsikter



kan ju burja med att meddela att jag finns inne på min fan-msn jöst nu - [email protected] TVEKA INTE PÅ ATT ADDA MEG!

sen tengkte jag bara seja att ni jevvlar som bara KLAGAR, KLAGAR och återijen KLAGAR gör meg så jevvla furbanad. en del av mina fans är jettesnella och sejer snella saker, det är det besta jag vet, men veldigt monga klagar på allt jag gör och sejer.. min blog är dålig, jag är feyk, mina bilder är ritade i peint (furstår dåck inte vad de kåmmer ifrån), att jag har 10 läsare med mera.. HALLO LIKSÅM, HAR NI SETT MIN STATESTIK ELLER?? nej tengkte vell de.

ska klargöra en del grejor:

- jag är inte fejk, tror ni att non påhittad mennisha kan skriva en blog eller? ney dåså, shelvklart är jag inte feyk.
- jag ritar INTE meg i peint. jag har inte ens peint på datan? hur hade ni då tengkt att jag skulle rita meg i peint ?
- om min blog är dålig, varfur har jag så monga läsare då för? svara på de om ni kan?!!
- jag har över 10 läsare varje dag, ganska mycket över 10 läsare facktiskt.. dåck har oloff råkat spunka på print-knappen så den funkar ej för tillfellet så jag kan inte bevisa det.


det var vell de, tro vad fasen ni vill men detta är saningen. jag ljuger EJ i min blog. jag ljuger alltso EJ i blogen.

 sen tengkte jag ta öpp en bra grej ockso. nemligen folk som stöttar och sejer snella saker..

TUSSEN TACK TILL ER <3<3

ni betyder mer en ni tror och ibland kan en liten snell kåmmentar förgylla hela min dag, tenk på det. jag tengkte visa/biretta några äksempel. jag har en tjej på min fanmeyl som heter josäfin som har klett sin hund i seglarkläder BARA för att JAG hade det på meg igår, BARA för att JAG gillar seglarkläder så satte hon på sin lilla jycke sånna fina kläder. snellt va?

 ett annat äksempel är dethär:



snellt va? detta är en tjej som värkligen jillar min blog och har mej som förebild. hon har värkligen fått meg glad idag!

en annan tjej är josse!! hon e supper snell hon med och har en söt hönd :-) hon e värkligen ett troget fan som steller upp för meg i vått och tårrt.. hon sejer alltid vermande saker, TUSSEN TACK <3<3<3<3

detsamma geller en tjej som heter jennifär, hon är supper dupper snell och henne kan man alltid lita på, tussen tack till deg med!! <3<3<3

NI BETYDER FACKTISKT<3

det var vell det jag hade att seja.. fålk som inte har nott vättigt att komma med kan lika gjerna holla keften, eller hur? håppas ni respekterar detta. tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: -ELINA-

härlig blogg!

2009-07-24 @ 17:58:59
URL: http://fashionstop.blogg.se/
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: haha tack ;)

2009-07-24 @ 18:02:58
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har alltid rätt mikaäla

2009-07-24 @ 18:14:33
Postat av: Anonym

vilka söta sneda små tänder du har! =)

borde du inte noppa dina ögonbryn lite? dom är en aning buskiga..

och så borde du färga ögonbrynen oranga så dom matchar ditt morotshår =)

2009-07-24 @ 18:23:13
Postat av: Anonym

du har grisnäsa ju,Mikaäla! =S

2009-07-24 @ 18:24:09
Postat av: Anonym

tabbe att du då har printat vad "Mishell" har sagt till dig :)

2009-07-24 @ 18:27:23
Postat av: - H*

- haha vad kul :)

2009-07-24 @ 18:32:26
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: MIKAÄLA

får jag inte printa de äller? :-s

2009-07-24 @ 18:35:32
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: PUBERTETEN.

Ha en bra kväll! :)

2009-07-24 @ 18:40:28
URL: http://puberteten.blogg.se/
Postat av: josefine

vad gullig du är mikaäla :)

2009-07-24 @ 18:50:56
Postat av: MIKAÄLA

tak detsamma !

2009-07-24 @ 18:54:37
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: b y J o a n n a - V E C K A N S B L O G G

Drar igång Veckans blogg by Joanna nu, anmäl dig gärna!



K I S S E S B Y J O A N N A

2009-07-24 @ 19:04:57
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: fara

en fråga hur orkar du ? lite barnsligt & töntigt faktiskt....

2009-07-24 @ 19:13:17
URL: http://faras.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

va hur jag årkar? hur fan årkar DU?? :-@

2009-07-24 @ 19:25:20
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha asså du har inget liv va? Du sitter hemma på sommarlovet och skriver en massa skit på en fejkblogg? HAHA LYCKA TILL I FRAMTIDEN LOOSER!

2009-07-24 @ 22:13:18
Postat av: Du är cool fast du gjort en del fel

Hur kunde du printa msn bilden då ?

Och du kanske inte använder paint, utan ett annat program ?

Läste längre bak i din blogg att du bara har ett näshål , hur kommer det sig att du nu har två ?



Men spela roll, du är COOOOL , you go girl =)

2009-07-25 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0