en sliten MIKAÄLA

igår hade jag supper dupper kul, dåck slutade det hela med att jag var rettså onyckter och fick för meg att jag skulle cykla hem, och det hjorde jag också! så jag vaknade upp hemma i mitt hus istellet för hos denise. kom i seng runt halv 4 så jag vaknade endå rett tidigt idag. dåck är jag rett sliten så nu hade jag tengkt att klicka hem lite snygga kläder från internet. och en shelvklarhet är ju att jag visar de jag har shåppat för er. som jag brukar seja: jag gör (nästan) allt för er som elskar meg.

eftersåm jag, MIKAÄLA, är veeeldigt älskad kan det dåck vara rett jåbbigt att vara jag. jag måste liksåm göra mycket för alla.. men ja.. ett gått skratt furlenger livet som jag brukar seja.

dags för internet shåpping, LATER BIATCHEZ..


Kommentarer
Postat av: laila

Har frågestund på bloggen så passa på att fråga om det är någonting du undrar, och så la jag precis ut ett budgettips! Hoppas att du gillar det :) ♥

2009-07-19 @ 11:49:02
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Anonym

härlig blogg hahaha

2009-07-19 @ 13:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0