UTEGONGS-FÖRBUD

jag har fott utegongs-förbud!
TACK SÅ JEVLA MYKET KENSA, NADJE, MIKA OCH DILLAY :@

jag sa ju fan åt er att INTE blåsa eran facking sigarett-rök på meg!!!!!!!!!
när jag skölle gå till döschen idag så kom oloff och sniffade på meg som han alltid bruckar jöra. SOKLART kende han rök-luckten och SOKLART skvalra han för mama och papa. dom fick fett mycket DD :-S (dönder-damp) och shellde på meg, oloff stog en bit ifrån och såg mallig ut... nu har jag som sakt fott utegongs-förbud. och inte nog med det, dom ska även ringa hem till kensas fureldrar och snaka allvar med dom. och jag som skölle på fest med jessika idag :-(
KAN DET BLI VERRE????????? svar NEJ!!

ska låsa in meg i mitt röm nu och sätta på ricktigt hög rock-music och sen krasha sönder nogot :-@ öppdaterar senare och birettar om det. SÅ jevla arg är jag nu alltso. åååååååååååååååååååååh

FAKK OFF! / TÅRSK-MICKAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0