skåj lista



1. krenkande visor/låtar/songer

låtar som: Björn Rosenstrum - Påjkarna som busar, Vera - Naken i min seng, DJ England ft. BMX - R.I.P Ängla Vi sacknar dig jettemycket, Jimmy Janssån - Vi kan gunga, Emilusch - Vem fan är Lägenden (deta är bara ett urval av en massa krenkande låtar) borde inte få finas!! Man blir så lässen av att typ höra Jimmy Janssån, Björn rosenstrum med mera.. håppas värkligen staten gör någåt åt detta. för annars blir jag tvungen att ficksa detta shelv. FÖR NU TAR JAG INTE MER SHIT.

2. shit-snackare

altso, shit-snackare, de kåmmer altid finas här i samhelet, men va f*sicken .. ska det värkligen vara så? att vart man en går, hör man fålk såm visskar "där är dendär dyseleckxi-blogaren", "kolla där är MIKAÄLA du vet?" med mera till sina kåmpisar.. serijöst, BARA för att man e kend så betyder inte de att man ej har shenslor.. jag har MASOR med shenslor .. här om daggen, så birettade kensa för meg att hon hade hört nån viska bakom rygen om henne såhär: "åh kolla där är MIKAÄLAS kåmpis", hur fan tror du de kenns för henne och meg att höra sånt shitt??

3. twaylight hystärin

särijöst.. twaylight SUGER.. har dåck bara sett traylern men den va så fett dålig.. hur kan man säja att den e bra?? och dendär jevvla råbert pattsson eller va han hette.. han e shitt ful.. ? va tenker ni satungar på.. han ser ut som en liter lort... och bella e den semsta skådäspelaren jag sett... och traylern hade förfan ingen handling? :-o ni e allt bra knassiga ni som jillar sånt shitt.. TWAYLIGHT SUGER MIN P*ILLE



4. fula högklakade skorr..

till exämpel min ven kensa har schöpt massvis med fula högklakade skorr nu på sistånde.. va tenker du med min ven?? kissy med.. sattans klakskor.. grymt fula!! satsa istelet på nått mer stilrent.. domhär grymmt fula skorrna nedan är bara ett av cirkus 100 exämpel... kålla bara på klaken, den har furfan vext ihåpp med shelva skon?? vad e detta för verld..



(bild lånad av kensa som i sinn tur har lånat den av lisasplejs..)




1. Icas epplesider

vad är ett förkröck utan bra musik, ostkrockar och ICAS EPPLESIDER? joo, det ska jag biretta för er att det är INGENTING.. så för er som kenner att ni inte har löst att ta en birra så gå till nermaste ica och köp EPPLESIDER.. hihi.. och ett tipps som ni säckert inte visste e att det är helt önderbart att shåtta också.. supergått och smackar knappt nått sprit alls i shåtten.. kan de bli bettre? SVAR NEJ

2. dyseleckticker såm driver blogar

finns det nott mer spennande att läsa om? SVAR NEJ!! derfur tyker jag att alla ni där ute som har dyseleckxi ska krypa fram från era gömmnings stellen och rägistrera er på BLOGG.SE.. jag låvar, ingen har så lett att komma in och kriga om furstaplatsen i blogtåppen som dyseleckticker.. så jaa. nu vet ni alla dyseleckticker där ute vad ni ska göra va? joo prisis.. burja blogga... (åfcårs med mej som förrebild då.. ;-) )

3. buss-shafförer

jag har alldrig, nevver evver, treffat en otrevlig eller ohyffsad buss-shafför.. dom e alltid raka och hårda.. och sejjer alltid till om nån dumm, full, blåndin kåmmer på och för massor oväsen.. man måste ju tenka på dom eldre på bussen och dom med nått slacks handikapp (bland anat dyseleckxsi, adhd, assberger med mera).. dom måste ockso få leva sitt liv.. sen e shaffisarna så letta att prata med och dom furstår mina skemt som ibland inte mina vener gör.. hihi så jag gillar buss-shaffisarna derfur att dom alltid e hårda och rettvisa!

4. http://www.maximumwoman.com

är det inte bra att svullon ockso kan schöpa vilka kläder dom villl`?? derfur har jag reckåmenderat denna sida till en shej på fibula som heter Rebeka, hon e lite mullig om man kan seja så om en brud som väger 80 pannor.. jaja, det e ijallafall en kalas-bra hemsida för er lite tjockare där ute!! shelv skulle de alldrig nonsinn falla meg in att bistella från den hämsidan.. bara så ni vet ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stavas Lisa Place !! inte plajs ?!!

2009-01-11 @ 21:14:33
Postat av: MIKAÄLA

jag har fan inte skrivit "plajs" din trångsynta jeffel :-S

2009-01-13 @ 21:05:39
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0