SÅÅ SCHÅPING SUGEN

jaa ni leste rett, jag var veldigt schåping sugen tidigare idag!! så jag valde att klika meg in på min NUVARANDE favårit hämsida när det jäller kläder... Där bistelde jag hem några klädesplag..




som ni kanshe ser (om ni inte e helt blinda i hövvet) så har jag numärerat alla bilder i numrät 1-11 bara för att jag ska kuna besckriva dom  här neranför altso..

1. En ricktigt stil-ren shal i fina vår-ferjer.. kan det bli leckrare? både du och jag vet at svaret e NEJ!
2. Hott klening i såmarens hetaste ferjer.. det bara skriker ju SÄKSIGHET om den.. ;-)
3. En lite göligare klening i heta ferjer den med.. Den ska jag ha på meg när jag trefar farao.. Han kåmer elska den!!
4. Fina party-stövlar som man ej behöver frysa skallen av om man bär på seg.. det är pease-merken på den--
5. Snyga högklakade skor med fransar. SÅÅÅ indiany !
6. En  cool tischa med en fredsduvva
7. Coola bootts med indian-stil.. så coola och fransiga..
8. En söt liten truja.. fina ferger och coola armar..
10. Het klening om man ska vara snyg non dag..
11. Super het shal med en del hålig-hetter i.. SÅÅ kasual..


allt e såm sackt från pinkice.com


var det inte super het ? ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för bakgrund som du har? ;o

2009-02-01 @ 00:24:23
Postat av: MIKAÄLA

det e nåt spenande som du får fundära över ;-)

2009-02-01 @ 12:23:40
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: zåf

kokosnötskal? ;D

2009-02-02 @ 15:16:27
Postat av: Anonym

det ser äckligt ut ;o

2009-02-02 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0