KVELLENS AOUTFITT :-)




- min nya lila hatt. jag har värkligen fått hatt-fnatt :-P
- söt klenning med prydliga detalljer (en roset alltso)
- sköna men endå stil-rena jumpa-dåjjor


om ni öndrar hur jag har fått mitt hår så glansigt och föllt med volym så skall jag bereta att jag har haft i en brilljant kräm-aktig grej i det innan jag fönade det. krämen heter prinsess-hair-best och går att köpa på alla muijliga frisörsalånger. REKÅMENDERAS VÄRKLIGEN!!! nu blir de raka vägen till funstret , öppdaterar imårrån i fink!

DRICK MED MÅTTA ALIHOPA!! OCH HA EN SUPER-NAJS KVELL. PÖSS /MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du har solhatt nu när det är så soligt ute ;o

2009-01-17 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0