jag fik en kåmmentarr:

där de står att min blog har blitt tråkigg.. MEN jag ska lära er en lexa. MIN blog HAR blitt tråkigg DERFUR att NI INTE kåmmenterar ett shitt, då ÅRKAR man inte eftersåm de kenns onödigt när inge ÖPPSKATTAR det man skriver.

så vill ni ha tillbacks mitt vanliga skrivande ijen så får ni baske-meg börja KÅMMENTERA. jag vill altso att NI ska komentera.

ni kan se deta som ett hot, en varning, en till-säjelse eller bara en påminnälse...

observera ockso att jag menar varända ord jag skriver!!!




det var det!!! nu ska jag eta egyptisk gulasch med farao och hans family.. sen, senare ikvell hade jag tengkt göra en års-räsumé av 2008 och skriva lite om mina nyårs-luften och furventningar och furhoppningar inför 2009 !

Kommentarer
Postat av: Anonym

;o ok..

2009-01-03 @ 22:55:35
Postat av: Vic

;o ok..

2009-01-03 @ 22:55:52
Postat av: matilda

jag brukar komentera (:



jag tycker att din blogg är rolig ;)

2009-01-04 @ 19:19:45
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0