ÅRSRÄSUMÉ 2008 <3333 bettre sent en alldrig!!

i jänöari bytte jag skola från min vanliga skola till fibula, vilket var mitt svåraste val nonsin, men även dett jag blitt mäst nöjd nu i äfterhand.
i åck med att jag bytte till fibula så :
- fick jag nya venner
- fick bettre schanser att lära meg nya sacker
- jag treffade önderbarra mennishor i fårm av lärare


i jänöari burjade jag ockso ömgås med en shej som hette henriätta från fibula :-)

i slutet av janörai var jag och henriätta på vasa-musseumet. SUPPER DUPPER KUL VA DE :-D



JAG OCH HENRIÄTTA SPELAR ETT PARTI BRÄDSPEL PÅ VASA MUSSEEUMETT



i febröari började jag digga en ny sårts musick! nemligen salsa-musick





fätt bra mix med salsa musick som jag lyssnade på som en ståck under fäbruari måndad.

jag ömgicks ockso mer med hänny (henriätta), engong treffade vi 3 grabbz på stan så fick vi deras emesen (:o :o :o)

jag fönderade skarpt på att startta en mode-blog denna månaden... men hindrades utav min brorza oloff som sa att jag skölla kåmma på nott bettre konsept...



i marss fönderade jag vidare på olicka konsept till en blog som jag skölle starta kom på en hel del grejjor.

i mars blev det även ett stor-bråck med min föritetta-kära-ven henriätta! det hela burjade med att hon sa att jag va en billig krack-hoe derfur att jag fursöckte flörta med en kille hon va lite små furtjusst i..

jag knarckade åckså andra avvenyn.. och diggade grabbarna där i det prågrammet.. det e helt otrolligt va snygga grabbar de finns där alltsoo..

just i mars var det furrövrigt mest david jag diggde ...

så jevvla het!!




i aprill tog jag nog mitt nest stursta steg i mitt liv (efter att velja fibula) och det var att skaffa min blog.. jag valde konseptet att bara vara jag. fast det var mer i sluttet av månaden jag burjade blogga ordäntligt..

rästen av månaden jick åt till att digga både hamze och kimm i andra avvenyn..

jag lysnade okso fett myket på chirly klamp! hon har en otrolligt stark rust och en massa bra låtar som man bara inte kan öndvika att klampa tackten till.

LAW YAAH!!

denna månad shåppade jag också en hel del. ni kan bleddra bland månaderna i kategorierna om ni vill se bild på mina kläder :-)


i maj firade jag valbårj och blev bakis som fan. jag fönderade även på att legga ner blåggen men som tur var hjorde jag det ej. jag passade ockso på att ge er mina besta ragg-tips, fylde i en lista om meg shelv, lärde meg andra halvan av alfabetett :-) stort framsteg som jag är myket stålt över.

i juni var jag nere i nårrbåtten och helsade på min sleckt, fett kul.

jag fiskar i nårrbåtten :-)


i julli var jag och min family och båwlade, jag ramla ute på båwling-banan :-(
en annan dag va jag och evvelina i simhallen och jag dränkte henni nestan med en båll :-/
denna månad sparkade jag även på en kåte, blev poet och hade min fursta blågg-tevling som blev en sucksé!

i agösti fönderade jag på att bli gottare, det blev jag som ni ser inte, jag blev alltso INTE gottare.
denna månad burjade även en ny kille i min klass, pattrik. jag kastade ett södd i hans huvud och sedan dess har han hollit på och bråkat med meg :-(
jag hade också min andra blågg-tevling denna månad :-) även den blev en sucksé.
sedan fick jag öpp ögonen för en ny musikstil - nemligen SWING!!
jag skaffade en ny desajn ockso som tyverr ej finns kvar.

det var också denna månad som kissy kastade en sten i huvet på meg!!!!!



den 24 agösti dog mina elskade fiskar elviss och moly :-( jag har fortfarande inte kåmmit över detta och gråter ibland på kvellarna för jag saknar dem så myket...
jag jade ockso blågg-läsar-rekård denna månad! mer än 217 läsare!!!!!!!!!!!!!


jag fick min äfterlengtade katt-önge dyllan <3<3<3

jag burjade ockso umgås med kensa och hon övertallade meg att flyta till ståckhålm.
jag råkade ockso ut för snuskiga trakaserier av pattrik :-/
HÄNDELSERIK MÅNAD!!!!!


i septämber hende detta:

gey-amir birettade att han skölle könna bli bi-säksuell för min sköll och raggade på meg för fölla möggar men jag rå-dissade hånåm. jag fick en ny syckel, min blågg fylde ett halft år (gratis blågen), burjade typ med dagens aoutfitt, fårskade om igelkåtar, gey-amir blåkade meg på emesen, mitt band Cindy and the Cinetts slog ijenom, jag red stjärt-lands-pånnys <3:


 hade en idråttsdag:


jag hade min fursta frågestönd i blåggen & burjade bråka med en amatör-blåggare!


i ocktober var jag på maskerad med kensa, amir och kåmpani. jag var utkledd till en lampa:


jag blev jagad av galna fans var jag en gick.
jag var på min fursta deyt med timothy <3


jag och min ena nuvarande påjkven timothy utanför sibulla.


jag lexxade ockso öpp pattrick på fibula!!! vilken bigåvad önge jag e :-)

i blogen i ocktober så började jag med en ny grejj såm kallades MIKAÄLA SVARAR. även den blev en succksé såm det mästa i min blog har blitt ;-)

senare i ocktober så blev min andra deyt med timothy.. önderbarr vart även den!!! denna deyten fick jag till ock med en puss på chinden :-O <3333



timothy och MIKAÄLA <3 (jag)

jag schåppade och var hoss frissören, fick nya blånda slingor som gick ut när man tvettade håret.

jag tog kåntakt med min barndoms ven Klaudija!! <3

och jag fästade massor på massor partay med min venn jessicka bland- annat


en av mina och jessickas partey-aoutfitts..
denna dagen tästade jag nått mejk-upp som kallades faundation!


i sluttet av ocktober så åkte jag och mina family till EGYPTIEN (den fursta resan)



jag och mina family på arlanda påväg till egyptien!<333


Novämber månad burjades i EGYPTIEN..

i EGYPTIEN så ...

1. blev jag av med min lilla-systär Pattrisia bland pyramiderna (hon är ennu inte tillbacks)
2. Jag skaffade min andra nuvarande påjkvän farao <3
3. jag fick en egen kamel som heter delfi som bor hos farao!
4. jag blidde röd som en kreft-stjert i fejjan..
5. jag fick se min morsan klettra upp på tåppen av en pyramidd
6. jag snårklade i rödda-havet..
7. jag åkte och kållade på safari på dom vilda egyptierna
8. jag schåppade, bland annat en fett snygg fes-hatt som jag brukar använda att fästa i..
9. jag schåppade ockso verldens snyggaste egyptiska katt bråch
10. jag fick 2 shukdommar: rabies och salmonälla.. inte kul
11. jag shöng karaokie



morsan i egyptien när hon klettra öpp på en pyramidd.. fätt skämig..



jag rider omkring bland alla pyramidder i egyptien på en hest som heter all shariff



jag, farao och delfi och faraos ena kammel!



jag när jag va på safari och kolla på alla dom galna egyptierna!!
de va fett kul och lärorikt!!!



jag och oloff snårklar i rödda-havet!! vi va fett kreftiga här..



jag och min elskade fes-hatt!!! elskar hennii..



min egyptiska katt bråch som jag schåppade där!






farao på fursta bilden och farao och MIKAÄLA (jag) på andra och tredjä bilden.



såhär snyg va jag i egyptien en dag/kvell!!!<3



jag och min syra pattrisia i egyptien innan hon fursvann!!




jag poasar i öknen!!



i blogen i novämber skrev jag senaste chändis skvallret och tog en blog paos eftärsom jag kännde att ni hade båjkåttat meg (vilket som soklart var heelt fel!) och fur lite andra pärsonliga anledningar som ni kan läsa om n i tryker på novämber..


jag med daggens aoutfitt och jag recker ut fulfingret!!



i decämber starta jag min blog efter blogpaosen eftersåm jag visste hur myket ni sacknade meg..!!




jag diggade låten åvan (med pärnilla val-gren!)

i fibula hade jag datta-könskap och lärde meg nya program som bland anat paint, word pad dokumänt med mera..



denna jul-bild rita jag till mamma i paint.. det är en jul-skinka bland anat.

på fibula så startade även, jag, jessicka margot och 2 till från fibula ett helt nytt företag med free huggs för cirkus 20 kroner.. det gick strålande och är nu ett internatshonellt världs företag!!



jag kledde mig bland annat i en blå "kropps-strömpa"  i decämber
och såhär ser våra free-huggs skyltar ut


i blogen fortsatte jag med mitt vanliga rejs och jag gjorde efter monga
efterfrågningar ett "how i do my hair" inlegg för eran skull...

MIKAÄLA (jag) fick 2 festingar, en i bukhålan och en i bihålan som ingär-lisä (våran norska skol-shöterska) tog bårt och sen la hon dom i en börk som jag fick ta hem och spara heheh <3 för övrigt kallar jag dom nu för blåsan och sixten..

jag schåppade ett nytt skall till min nåckia 3310!



här är min mobil-skalls-samling som jag visade er efter monga monga önskemål



jag fästade massor med jessicka och det blev massor av eppel-sider och ostkrockar på förkröcken..



här röjjer jag för fölla möggar !!!


jag hittade massor ny partey-musick!! bland annat denna poppiga:





den svenger rocken-roll!!


jag fick också öpp ögonen för mobil-bloggning

jag förlät kissy och fikade med amir och kensa och henne på espresso haous och dracl sha-latte

jag tippsade er om hur man gör en bark-båt och jag planerade min andra resa till egyptien som skedde i burjan av januari 2009!!!


det var det. detta har varitt ett önderbarrt år för meg!

Kommentarer
Postat av: efig

hehehe

2009-01-06 @ 19:11:48
Postat av: efig

hehehe

2009-01-06 @ 19:11:55
Postat av: Mildred

Låter som du haft ett bra 2008 Mikaäla! :D

2009-01-06 @ 19:20:54
Postat av: MIKAÄLA

ja! de har jag värkliggen

2009-01-06 @ 19:35:27
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Så himla coolt att sätta in ansikten på bilderna! du är kreativ! :D gillar din idee´! :D



Kram Cassandra

2009-01-11 @ 14:43:43
URL: http://madebycassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0