MÄLODIFÄSTIVALEN - NU KÖR VI!!!!!


DAGS ATT KÅMMENTERA:

pettra mede ser najsnajs ut som vanligt ;-)
  MUSICEN I MITT JERTA!!



 
1.  AGNÄS CARLSSÅN:
agnäs ser strållande ut i sitt hållyvood-svall , som ett lejån!!! och den silvriga dressen är bidårande!!
låten var vel ingen hujdare prisis men det furlåter vi henne för. bettre lycka nesta gång .... oops det blir nog ingen!! ett stort plöss för kånfetti-rengnet i slutet :-)


2. STAR PAYLÅTS:
AAASCOLLT<3 versta vålterna i burjan!! snygg sångare moste jag ertjänna och även dansarna där bak. rett okey låt, men ingen vinnarlåt av evro vishon song cåntest... oloff jillade denna. han har fått bånge ijen.


3. SÖSANNE ALFENGRENEN:
så jevla vacker låt, och en vacker kvinna som utstrållar trygghet. är fett avis på hennes klenning ockso... om nån vet var den finns att köpa så meyla meg på [email protected] . håppas och tror värkligen stenhårt på att denna låten  går vidare. är helt tår-ögd nu <3


4. ANNA SALENHE & HAUKAAS STRENG
pallah ... CRAP-LÅT.. piss-paos blir det istellet.


5. SÄRAH DÅN FAYNER:
satan va fin hon är!! hennes ögon trenger sey genom min själ och viskar "jag finns för dey MIKAÄLA".
låten i sey är ockso bra. MECKTIGT SEYER JAG BARA!


6. TORLEYFS:
ooohh yeeah sejer jag bara. dansband för fölla möggar!! me layk ;-) sweetty gubbar i stiliga kåstymer.
swett kissing in tha monlayght!! ni får jerna komma och kysa mey i monlaytet ;-P heja heja heja torleyfs!!!!!! ska rösta 3 gonger på denna låt


7. NEXT 3:
herligt med lite svensk samba-music. snygga boys som sheykar asset av sey jillar vi starkt. låten är tyverr lite för erotisk tycker jag. and wats upp med spanskan?????
HYR ETT RÖM seyer jag bara!


8. MALENA:
opera... vad mer ska man seya en att det ÄGER? hon är vacker som en engel och oloff har burjat ta på sey shelv. denna låten kåmmer spelas flitigt i min free-stayl. i era ockso antar jag.
tro mey,  denna låten kåmmer gå långt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att du kan bli polisanmäld för denna bloggen? att du tar andras bilder som inte är dina egna? Du borde faktiskt tänka igenom vad du håller på med.

2009-02-28 @ 21:27:23
Postat av: MIKAÄLA

vafan snakar du om? SKÖT DEJ SHELV OCH SHIT I ANDRA

2009-02-28 @ 23:21:24
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Classe

HahaHA GO MIKAÄLA!!!

2009-03-01 @ 15:22:42
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: MIKAÄLA

(L) i löve yah classe

2009-03-01 @ 18:52:46
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: soff

AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHA ...fattar inte ens hur jag orka läsa allt det där,.men det va det värt ;D

2009-03-01 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0