elvärket - del 1 av mitt liv innan blogen!

eftärsom ni inte vet nogot om mitt liv innan jag burjade bloga så tengkte jag biretta lite nu :-)
detta är del 1 som jag kallar för elvärket.



aya jag låter bilderna tala för seg shelva:







(fett ful bild på meg här ovanför men jag bjössar)







jag var som ni ser en yber-fjårtiz med fett myket faondayshon och idomin. jag skapade även trenden med idomin-streck på kinderna :-P det är något som jag inte är spisjellt stålt över.

jag tog varge tillfelle jag hade att dra till mitt paradis elvärket. jag var dråttningen där. alla flåckades runt meg, ibland kom jag inte ens ut från ringar som skapades ;-O .
jag var en hujdare på att shejka. jag strullade med allt och alla och vart en riktig pleyer. jag blev kalad för köns-ord av vissa fålk som var avundshuka på meg (alla var det ejentligen men alla jick inte så longt så dom sa köns-ort till meg)

påjkarna på elvärket flåckades som höngriga hundar rönt meg och man såg nestan dreglät rinna från deras små leppar som bara ville ha mina MIKAÄLAS leppar mot seg. det är klart att det var jåbbigt ibland men jag hade ijallafall kul!

när vi köade till elvärket hörde man folk viska och tisla och tasla om meg. flera gonger har jag vart med om att påjkarna går fram och kenner på min rumpa helt utan att froga.. men äftersåm jag va yber-fjårtizz så bryde jag meg inte, jag tykte bara att det var myket kul att se mina kåmpisar och alla andra flikor där inne helt avunshuka på meg..

en sak såm jag solklart mins från elvärket-tiden är att jag altid jick rönt med en ekstra idåmin-tub i min veska, för OM min idåmin skölle ta slut så tykte jag att det var katastråf..


men nu har jag mognat och blivit cool och har en av verldens stursta blåggar. finns inte så myket mer att seja om detta, ni kan nog lista ut det shelva.

i nesta del av "mitt liv innan blogen" berettar jag om min fursta fylla och samt min versta fylla, låter najs va? missa inte det vad ni en gör. har ni också haft en fjårtiz-period i era liv? beretta för meg!! hihi pözz (K)

Kommentarer
Postat av: deena

VRF LÄGGER DU INTE RIKTIGA BILDER PÅ DIG ÄN ISTÄLLET FÖR ATT RITA

2009-02-08 @ 01:26:11
Postat av: MIKAÄLA

JAG HAR FAN INTE LAGT IN EN ENDA RITAD BILD I MIN BLÅGG :-S

2009-02-08 @ 01:55:34
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah den första e från google

2009-02-08 @ 08:25:15
Postat av: MIKAÄLA

de e den vell inte??? den e från elvärkets hämsida

2009-02-08 @ 12:36:59
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: y'

hehe fin blogg du har gumman :)

kika gärna in min och säg va du tkr.

ha ett trevligt lov :)

2009-02-08 @ 13:10:56
URL: http://yasmiinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HaHA, alla bilder är ju tagna från google!

2009-02-08 @ 13:43:30
Postat av: Anonym

www.google.se, bilder, sök på fjortisar. där finns dem...

2009-02-08 @ 13:44:42
Postat av: MIKAÄLA

ööh ney, gå in på elvärkets hämsida så ser ni att dom fins där!! JAG VET VELL SHELV?

2009-02-08 @ 13:52:56
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Såffan

HAHAHAHA MIKAÄLA du är grymt vacker=) fortsätt med det du gör och skit i alla avundsjuka idioter! Om du kommit såhär långt kan du gå hur långt som helst! ;D

2009-02-08 @ 17:14:03
Postat av: MIKAÄLA

hehe tak såffan! du äger!

2009-02-08 @ 18:36:42
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: raougina

JÄVLA NOLIFER!! SKA FAN TA OCH FRÅGA EMSZAN OM HON KÄNNER NÅGON FUCKING MIKAÄLA!!?? NU SÅ BLIR DU BUSTED*

2009-02-13 @ 22:08:27
URL: http://raouginas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHA SÅ JÄVLA FEJK! TJEJERNA PÅ FÖRSTA BILDEN ÄR NÅGRA KOMPISAR TILL EN JA KÄNNER TILL O DE ÄR ABSOLUT INTE DU :)

2009-06-27 @ 22:15:57
Postat av: Anonym

haha du e så jävla failad , och du kan dessutom inte ha sökt till idol 2006 du sa juh själv att du bara var 12 år 2006, haha fett fail;P Och du vet att ingen e avundsjuk på dej, och jag hade aldrig hört talas om din blogg innan du kommenterade min blogg.....fffail

2009-10-26 @ 23:31:00
Postat av: Anonym

haha du e så jävla failad , och du kan dessutom inte ha sökt till idol 2006 du sa juh själv att du bara var 12 år 2006, haha fett fail;P Och du vet att ingen e avundsjuk på dej, och jag hade aldrig hört talas om din blogg innan du kommenterade min blogg.....fffail

2009-10-26 @ 23:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0