SÅDÄR

Nu är vi på bussen!

Har vart jettesträssad... Och kunde inte somna fören klåckan halv 7 för att jag var så jäkla taggad och närvös! Men det kanshe är bra, för då kunde jag kan såmna på bussen! ;-) Vi har iaf släpat med packningen till cätralen, och köpt frukåst, sallad, godis, chips och cola! Idag har jag faktiskt äta lite av de onyttiga! ;) Men nu är vi på bussen iaf och har vart det hela dagen!!! den kommer att vara framme om ca 1 timme max.. När vi kommer dit så kommer vi att festa som fasiken! Avuendshuka eller?

btw! jag har tagit massor med fotton och sånt som jag legger in senare! men min dator kommer dö snart så jag legger in dom senare! vi är snart framme och mark och aleksandra och dessy och dom andra helsar till er mina fans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0