now im back på ricktigt!!

förlåt blogen, har inte kunnad öppdattera eftersom jag fick dataförbud av morsan :-@ fett dum kerring hon är, men nu har det årdnat sig.. och NU ska jag burja bloga som vanligt igen.. oroa er inte!

de har hänt en massa spenade saker, men det palar jag EJ skriva om.. feel the pain. men har ni några funderingar så är det bara att kåmmentera det så svarar jag antingen i eran blog tilbacks eller i ett enskilt inlegg!! låter inte helt fel va?

har inte så mycket att skriva eftersåm jag ska på möte på stureplan, ska nemligen medverka i ett stort projekt ;-D mer om det senare! men här får ni ijallafall daggens aoutfitt:



HISS ELLER DISS?

JAG TYCKER DENNA AOUTFITTEN ÄR EN SOLKLAR HISS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

diss.

2009-12-07 @ 19:56:41
Postat av: Anonym

HISS

2009-12-08 @ 14:52:14
Postat av: Anonym

riktigt sexigt

2009-12-08 @ 17:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0