GISSA VAD JAG SKA GÖRA IMÅRN?

JO NI LÄSTE RETT MINA LÄSARE!!! jag ska till idre!!! Det är redan bokat och klart! Kommer ni inte ihåg att jag sa det i typ Ocktober..? Det ska bli så jevvla kul! Det blir ju utan mamma och pappa då såklart, hehe! Jag, dessy. Alexandra, Crille, Mark och några fler killar ska till Idre fjell på söndag!

Vi kommer att bo i en stuga i Idre med 15 sengar i, och det kommer att vara jacutzzi och bastu, tenk er vad mysigt! Vi kommer att åka skidor om dagarna, och på kvällarna kommer vi att fästa gärnet! Och jag kommer att vara snyggast i backen !!!!!!

kommar att visa er mina skidkläder senare idag :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla Wannabe Dessie .. Exakt det där skrev ju Dessie , din lilla bitch .

2009-12-13 @ 11:37:44
URL: http://youmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0