NY DESAJN

SUPRAJS SUPRAJS!

det anade ni inte va? att det skölle komma en ny desajn ikvell, som dessutom var lite "hårdare/tuffare" än mina furra. jag tykte det var dags att visa en helt ny sida av mey shelv nu när sommaren är förbi. alla har en rebell inåm sey, även jag, MIKAÄLA. som ni ser så elskar jag döskallar. jag tyker att dom är fett coola. faktum är att jag har ett gamalt katt-kranium från en död katt i mitt rum. kranium = döskalle, för er oallmenbildade jevlar.

vad tyker ni om mina nya desajn då? HISS ELLER DISS?
 
nu ska jag såva så bye <3 ROCK ON EVRYBÅDY!!!

Kommentarer
Postat av: JL

hiss!

2009-08-23 @ 23:50:20
URL: http://jenniferlarsson.devote.se
Postat av: Anonym

Vi säger DISS för vi tycker du ska sluta med det du håller på med och skriv som vanligt och inte så barnsligt...

2009-08-24 @ 19:16:38
Postat av: Viktor&albin

OCH DET VAR VI SOM SKREV DET

2009-08-24 @ 19:18:00
URL: http://guybloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

HISS

2009-08-24 @ 23:59:53
Postat av: Anonym

du var inte så duktig på att göra designer så därför blir det en DISS

2009-08-27 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0