IM BÄCK

anledningen till fortsatt dålig öppdattering e en massa jevvla anledningar.. men som jag brukar seja: FORTSETT LÄSA ELLER DIE!

jag LÅVAR att jag ska öppdattera mera ordentligt nu, men det är ju tråtts allt sommarlåv. vi skyller på det ;-) tengkte bara visa att jag lever innan jag ska hem och chilla galet hos paåw..  hon är ju som ni vet lite deppig, så hon ville att jag skölle komma över. såklart tar jag med blogdatan så det kåmmer absolut bli flera öppdatteringar ikvell.. furresten några unskemål om vad jag ska skriva om? i knåw att jag har låvat att fota mitt rum. men det kåmmer boyz and girlz.. men inte ennu..

aja moste rusa. vi hörs när jag är hoss paåw!

Kommentarer
Postat av: josefine

när kommer du in på msn igen då? :D vill ju prata med dig (:

2009-08-06 @ 00:01:20
Postat av: Anonym

sluta ljuga.

2009-08-06 @ 18:48:52
Postat av: Anonym

vem ska sluta ljuga?

2009-08-06 @ 19:35:53
Postat av: Anonym

mikaela, eller vad fan hon heter.

2009-08-06 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0