cha cha!

hey alla "söta" blogläsare ;-) tengkte bara biretta om att jag har ju som sakt fått önskemål om att fotta mitt rum så ni får se hur det ser ut ;-D idag har jag tagit shuren vid hornen och tatt fram min besta engongs kamera för att fotta mitt rum! har tatt en massa fina bilder så nu kåmmer ni få en pärfeckt inblick av hur mitt rum ser ut.. men dåck hade jag ej tengkt att vara så generös redan nu och dela med meg av dom, utan ni får helt änkelt venta tills ett annat tillfelle. oki fatat oki?

som jag brukar seja: "den som ventar på nått gått ventar alldrig för lenge". tenk på det era glupska gamar och sluta tjata. tenk på att jag, MIKAÄLA, har ett liv utanför blogen också.. eller är det för svårt för er att furstå era trångsynta jevvlar? nej.. tenkte vell de.

aya, dacks för kvellsfika med oloff ;-D cyah soon.

/ ThE oNe AnD oNlY oRiGiNaL bArBiE (dvs. MIKAÄLA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0