RÄST IN PAECE MALIN KARLSON!

fy sjuttån så synd alltso, att fålk som e så unga ska behöva dö.. det e hämskt ! rent ut sakt..

den trejde april hende det som vi alla vill glumma. de var dagen du lemnade oss för att träda vidare in i ett annat liv utan oss.
jag sörjer för deg ska du veta malin min ven. nu e du gudarnas VAKRASTE ängel.. håppas verkligen du har det bra där öppe i himmlen!

oj oj.. nu kenner jag tårarna rulla ner för kinden min.. *snyft*



jag tror nog inte fålk furstår hur lessen jag värkligen är.. det är nog bara jag som furstår. jag gråter dag ut och dag in. jag gråter meg till sömns och jag gråter i mina drömmar.. VI SACKNAR DEG MALIN, KOM TILLBAKA! jag klarar mej inte utan dey, du var min dag och min natt, och min lufft som jag andades. men nu är den bårta och jag kenner mej svagare en nonsin.
 
du var en av mina nermsta venner.. allt jag vill är att holla om dej ijen och få kyssa din hals en sista gong. snella kom tillbaka, du förtjenade värkligen inte detta. varför du av alla? varför inte non annan? det kan ingen svara på. men en sak är säker och det är att du har det bra nu, där uppe bland målnen, jag vet att du sitter där och kollar ner på mey, du vakar över mey. tack systra mi <3 glummer dej aldrig. 

det är inte lett ska du veta malin, att ackseptera att du faktiskt har lemnat oss.. vi sacknar tråtts allt hela deg. ditt skratt, din röst, dina rolliga skemt, din dåft och även dina dystra dagar.. det kåmmer bli en tuff tid det här för oss andra.. men vi får låv att klara detta och tenka på att du vill att vi ska leva vidare för din sköll.. see yah in heaven!!!

VI TENKER PÅ DEG, RÄST IN PAECE! finast i himlen e du gömman, till och med gud vill seksa med dej! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

taskigt att skriva ett så ironiskt inlägg om allt :(

2009-04-20 @ 17:29:32
Postat av: MIKAÄLA

VADÅ IRONISKT?! JAG SACKNAR HENNE FETT MYKET..

2009-04-20 @ 17:31:08
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: malin

Ush vad hemskt :S:S:S

2009-04-20 @ 18:58:32
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

malin: jaa ... </3

2009-04-20 @ 19:00:34
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Randy

Usch vad hemskt :(

2009-04-20 @ 22:53:12
URL: http://randys.blogg.se/
Postat av: Sauf - The One And Only

Hur dog hon..? '=/



Och håller med resten.. Jävligt taskigt att lägga in ett ironiskt inlägg om någon annans bortgång. Hur kan man ens ha mage att göra sådant mot någon?!



Dyslexi innefattar inte att göra ironi utav någon annans död och inte heller att göra det till ett skämt, vilket du verkar ha roligt till - inte bara inlägget i sig, utan hela bloggen! Lägg ner för fan.



Vila i Frid, Malin.

2009-04-21 @ 02:13:25
URL: http://sauf.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

HOL KLAFFEN, VADÅ IRONI?!?!?!

2009-04-21 @ 11:22:50
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Rhys

Men jag fattar faktist att du saknar henne...min syrra dog förra året :'( Det är skit svårt att gå igenom,, specielt första året..jag gråter varje dag och natt om det... Asså folk borde kanske inte säga att hon använder ironi..man vet aldrig. Herregud jag kan inte skriva mer om det här. Jag kommer börja gråta ännu mer än vad jag gör nu. :(





R.I.P

Malin Karlsson

2009-04-21 @ 19:28:50
URL: http://rhys.blogg.se/
Postat av: Sara (förra inlägget skrev jag men under min mammas kompis namn, hehe

jag heter förrästen inte Rhys.. Det är min mammas kompis. Jag heter Sara

2009-04-21 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0