DETTA HENDER ALDRIG MEG




.. ett äxtra ben växer ut ur meg och jag blir furvandlad till non skum varelsä från yttre-rymden. efter det så parar jag meg med en ko och våra barn får 5 ben och efter det tar vi över världen och vi torterar varenda liten kåtte här på jorden..

... Jag honglar upp kissys kille och gifter meg med henni. Hon är dåck fortfarrande hans älskarinna och jag blir galen på henne och klubbar ner henne med en rutten fisk. (jag tror dåck att jag facktiskt skölle kunna klubba ner henne)


.. Jag färgar håret blånt, legger i hårförlengningar och tror jag är kissy/blondabella/dessy/paåw. Jag har blivit en tvättäkta FJÅRTIZ!

.. Du ser MIKAÄLA sitta och kissa vid en vägkant när du åker förbi i bilen på väg upp mot Nårrland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså hur fan stavar du människa...

2009-04-08 @ 23:48:35
Postat av: Anonym

URSECKTA MEN JAG HAR DYSSELECKXSI

2009-04-09 @ 01:24:25
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 01:32:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sara

Det finns faktiskt stavningsprogram lilla du bara ett tips.

2009-04-13 @ 10:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0