ALL DESS JEVVLA AVENSHUKA

alltso, såfort lässarna går upp så får jag diräkt massor elaka kåmmentarrer. tyker ni att ni e löstiga va?!

jag ska tala ett saningens ord med er alla..

1. JAG ÄR INTE FEYK?!
2. NI E BARA AVENSHUKA FÖR ATT NI INTE LYCKAS
3. BARA FÖR ATT JAG E SNYGARE EN ER KLANKAR NI NER PÅ MEG.
5. NI TROR ATT JAG BARA GJÖR ALLT FÖR ÖPPMERKSAMHET?


hallå? va sjuttån tror ni om meg? era jevvla bluffar. ni e så feyk.. istellet för att skriva att jag e snygg och bra och rollig och så viddare så skriver ni taskiga greyer? hur jevvla rett är de liksåm?

fast serijöst så bryr jag meg inte.. va avenshuka.. ni kan endo inte nå upp till min nivå.. MIN VARDAG E ERAN DRUM, HONEYS...

jag vet att ni vill va som meg och ha en så bra och intresangt blog som meg.. ni behöver itne låsas att ni hatar meg.. för jag vet saningen..

SÅRRY LOOSERS, JAG KNECKER ER ALLA!




FACK YAH ALL, AVENSHUKA TILL 110 PROSÄNT.

(bild från en plåtning med ett modäll-företag.. jag hadde fett fint smink och meyk-öpp och don fiksade mitt hår med hår-furlengning. fint va? :-D)

Kommentarer
Postat av: JONNA

är du seriös är du antagligen sveriges mest efterblivna människa. och det hoppas jag väl ändå inte.

2009-04-21 @ 16:25:27
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

jonna: din mamma kan vara äfterbliven

2009-04-21 @ 21:30:55
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

På punkt ett måste jag ju bara kommentera att du inte har något bevis på att du INTE är fejk. Eftersom att du ALLTID målar dit "ditt" ansikte på varenda bild som du lägger ut i din blogg. Så lägg ut en bild i din blogg där du inte har målat över "ditt" ansikte så kanske det finns någon som börjar att tro på dig.

2009-04-21 @ 22:35:12
Postat av: Anonym

hahahahah du e så skön

2009-04-21 @ 23:12:39
Postat av: Anonym

Hahahahha, du måste vara seriöst störd XD

2009-04-24 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0