THÄ BÄST DÄY ÄVER!!

FYYY SJÖTTON VAD SKÅJ DET VAR ATT RIDA STJÄRT-LAND-PONNYS :-D

furst fick vi åka böss till en slags bond-gård.
jag såg hest-hagen jenom funstret och mitt hjerta
burjade slå snabare och snabare. pattrick satt hela tiden och klagade
på att det lucktade shit men jag sa att han hade näsan för nära mönnen.
det skölle jag aldrig ha hjort , för då fick han ett slaganfall
och skrek att han skulle klubba till meg. men sharlått
(en snell tant som jåbbar på fibula) sa åt hånom som tur var..
men skrajsen moste jag erkenna att jag blev :-/
sedan gick vi ur bössen och jag skrek av förtjusning när en bond-kerring kom
gåendes med en hest i koppel. hon birettade lite om hestrasen stjärt-land-ponny.
sen var det entligen daks!!!!!!!!! vi skulle få rida!!!!!!!!!!!!!

vi fick jelmar och piskor och stuvlar. kanon-snyggt var det!
jag fick en hest som hette wild-shadow-hingst. han var så snell och fin <3
här kåmmer lite bilder från min dag:



jag och wild-shadow-hingst.
anledningen till att jag är lite blå i ansiktet är för att jag blev lite sjö-shuk :-/
men kul som attsingen var det
:-D


vi ijen <3 här fick jag håppa aldeles shelv.


sedan var det fika-paos. mums-filli-bunke.
notera att jag har tagit av meg jelmen här.



sedan fick vi rida mer. och sedan var det daks för hemfärd med vår fibula-böss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0