SVAR PÅ FROGORNA!!!

Postat av: Amanda

haha ;D okidoki ^^

vadfan menar du med det här?? e det en froga eller?? så du vill altso krenka meg?? sont här tållererar jag inte!!


Postat av: Ghostfriend

TJänner du verkligen kenza å amir på riktigt å hur träffades ni på bloggträff lr?? Har du verkligen dyslexi lr gör du dig bara till? Är det din blogg lr är det idioten kenzakinza bloggaren som håller på?? Ja tror du ljuger mest så hål keften,,haha i love u and J.

heey, kensa och jag är gammla barndåmsvener, och amir tjattade jettemyket på en dejt med meg, tillslut sa jag ja (snell som jag är) och sen lärde vi kenna varandra. NEJ, jag har inte dyselexcksi, jag har EXTREAM dyselexcksi. det är MIKAÄLAS blog!! HOLL KEFTEN om du tror att jag juger ;-)

Postat av: R

hur gammal är du egentligen? är det här en seriös blogg?

jag e en shej i mina besta år, lagåm tjåck e jag ockso ;-) heheh, ja den e serijös.. vad annars???


Postat av: snurre

nämn 3 saker du gillar bäst hos dej själv. alltså utséende.

1- mitt purpur-röda hår :-) 2- min unika nässbårre.. 3- min synvinkel!! - får jag säja ett 4:e?? isofall min heck..

Postat av: peter

får jag chans på dej?

eeh, neej sorrie men mitt hjerta tillhör nogon anan.. sorrie peter. men vi kan ju alltid bli brevvener om du vill?

Postat av: J U L i A

pinsam blogg...... ?

altso, jag har inte läst din blog än så jag vet inte. men jag kan kika in och svara i ett inlegg sen om du vill. oki? :-)

Postat av: Mia

Vad är en fibulaskola?

en skola för dom som behöver lite ekstra hjelp. dom finns alltid där för en elev.

Postat av: Beundrare

Ska bara säga att u make my days med att spela (eller?) dum, gillart de starkt hahaha

tack beundraren ;-) det vermer.. du kan få nåt av mitt dna i uttbyte mot din adress.

Postat av: blowkondom

asså när ska du börja skriva roliga bloggar och lärar dej stava lilla du?XD

jag nöjer meg med en blog.. och det e dena.. när hade du shelv tenkt att "lärar" deg stava??

Postat av: blowkondom

asså när ska du börja skriva en mer rolig blogg som är lite kul att läsa ohc så man fattar den, för du kan fan inte stava för 5 öre

när ska du sluta spama i min blog?? ska jag behöva bli furbanad på nogot sett eller?? ps. HÅLL KEFTEN

Postat av: epp.

bästa bloggen ever vettu.
höstlöv är fint.
peace out.

tackar och bockar och buggar!!! vill du kanshe också få ett dna av meg skickat på påsten?? :-)

Postat av: Gunnar Holkrot

vill spela fia och knuff med dig

knöffa fia heter det .. så du vet.. men shure!!

Postat av: annas ugly shoes

Okki hur kom det sig att du började blogga och vad tycker dina föräldrar om det och brukar dom läsa din blogg och hur mycket pengar tjänar du på den per år?

jag ville utrycka mina shenslor och utväckla min stavning.. och även bevisa för anorlönda barn att ett funktionshinder inte ska stoppa DOM!!! mina tycker att det e bara kul, dom stuttar meg genom allt vott och tårrt. dom läser min blog ibland och jag känar 30000 i månaden... jag skenker dåck bort helften till en speckhöggar-fond varje månad

Postat av: Mildred

Om du fick vara vilket djur du ville, vilket djur skulle du då välja?

helt klart en blodigel!!! varfur jag jöst valde att vara ne blodigel var derfur att jag e veldigt närgongen :-)

de var allt för nu, jag har fott fler frogor till min meyl men eftersom jag inte ville att ni skölle meyla era frogor så ignårerar jag dom.. HA !!!!

pössen


Kommentarer
Postat av: Mildred

tack för svaret! hade inte förväntat mig att du skulle skriva blodigel...men efter du förklarat varför så skulle jag nog också valt det. bra svar!

älskar din blogg förresten:)

2008-09-22 @ 00:02:59
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!!

2008-09-23 @ 02:02:04
URL: http://overdozee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0