så veldans trutt..

jag e så trutt så jag vet inte vad jag ska ta meg till ... de va nån gallning till påjke som ringde meg och  veckte meg och nu kan jag inte såva..

ja ni läste rett.. de e amir de handlar om..

han har ringt och esmsat min mobil heela natten och mårgonen och han skriver att han e arj på meg och massa.. och nu e jag trutt på detta så jag svarade i telefånen och skrek: HÅLL KEFT DIN FETNÅPP..

han sa att jag va en ful dyselekticker och jag sa att han va trångsynt och nu har han blåckat meg på emesen.. fet omoget av han.. han kåmmer soklart skylla på alkohålen men de spelar ingen råll.. för där går grensen..

furesten så kan jag ju skvallra lite smått om att han har blivit skickad på bantningsläger,, ett erbjuddande han har fott genom blogen.. och hans blog har bara blitt shänd för han blir lenkad av blondabella och kensa... så det så!!! JAG däremot klarar meg heelt shelv.. jag kommer en dag ta över världen... bara så ni vet..!!

Kommentarer
Postat av: sofie

vafan äre för fel på din svenska?!

2008-09-14 @ 17:58:16
Postat av: MIKAÄLA

sofie: va e de för fel med deg? pöcko

2008-09-14 @ 18:07:34
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: epp.

sv: jag vet inte varför man inte kan öppna dom jag vet inte hur man gör. lär mig!

och sen akryl är nått tyg som lätt blir nopprigt heh.

2008-09-14 @ 22:00:01
URL: http://confondre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0