ROLIG LISTA

Sommaren 2008, jord av meg..

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? kanshe, men tex. på valborg så blev jag föll..
- Dog någon som stod dig nära? mina göldfiskar :'-( elviss och moly.. RIP
- Vilka länder besökte du? norbotten, mumindalen..
- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009? ekta kärlek..
- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas? 5 juli, då fick jag en aborre när jag metade
- Största misstaget? jag råkade kalla pattrick för dampbarn, och de va fel för han har ju inte damp, utan assberger
- Har du varit sjuk eller skadat dig? jag skärde upp fingret på en morakniv :-(
- Bästa köpet? MIN NYA KATT<33
- Vad spenderade du mest pengar på? kläder, souvernirer med mera
- Gjorde någonting dig riktigt glad? jaa monga grejor
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008? jag ska fulja deg genom eld och vatten
- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? både ock.. det kan ju skifta
- Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? treffat killar som kanshe vill bli ihåpp.. ;-)
- Vad önskar du att du gjort mindre? kastat grejor i folks skallar
- Hur tillbringade du midsommarafton? dansa rönt stången såklart
- Blev du kär i sommar? ja i lite olika menishor
- Hur många förhållanden? eh inget faktist..
- Favoritprogram på tv? tellitubbys? skemt och sidan.. kanshe sommar tårpet
- Bästa boken du läste i sommar? eva och adam, prinns eller vanlig  groda
- Största musikaliska upptäckten? SWING<333
- Något du önskade och fick? nya vener
- Något du önskade dig men inte fick? en fin bickini från pumas merke
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? mins inte, kanske badade???
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? en boyfränd??
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008? såft, och schill
- Vad fick dig att må bra? allt golfande och fiskande och umgänge
- Vem saknade du? min syra när hon va på sprokresa :(
- De bästa nya människorna du träffade? amir apsolut
- Sommarens sötaste? jag shelv soklart
- Sommarens hetaste? moste nog säja meg shelv här med faktist..
- Sommarens största kärlek? en kille som hette maxymilian
- Sommarens besvikelse? kanshe att de va lite dåligt väder
- Sommarens bästa? alla vener, kåmpisar m.m.

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Jag ska anmäla dig för våldäkt av språket.

2008-09-02 @ 23:15:46
URL: http://hip2besquare.eu
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Joo dte är helt okej ;)

2008-09-02 @ 23:28:20
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0