idråttsdagen idag da!!!

det var supper kuul, men de fanns några ting som är undantag annars var det pärfekt...

till exempel när jag skulle stötta kula så råkade jag kasta den på kensas hund armanen :-( (kensa var där ockso.. hon hade studdiedag på sin skola så då fuljde hon med)

stackars armanen som fick en HEL stöttar-kula på seg..

när jag skulle kasta kast med liten båll så kastade jag bållen i skallen på en lärare :-( hon töppade :-/ stakare.. då kom min ena lärare med fursta hjelpen och plåstrade om henni...

sen skölle vi hoppa hujdhåpp och då tog jag av ribban eller vad pinnen kallas :-(

lite otur där....

men ijallafall klarade jag reckård på lengdhåpp.. håppade 1 och en halv meter :-o fet bra ju!!!

legger in lite bilder på meg när jag idråttar sen !!! LÅVAR..

Kommentarer
Postat av: sandy

jaha.. jag går också i fibula.. ska du svara någongång eller.............

2008-09-19 @ 23:58:59
URL: http://steelneck.blogg.se/
Postat av: vic

Är det meningen att dina inlägg ska vara roliga? ser inte det roliga med särskivning och fult ritade bilder i paint

2008-09-20 @ 16:20:09
Postat av: MIKAÄLA

vic: håll keften

2008-09-20 @ 16:43:10
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Vic

MIKAÄLA: Håll käften

2008-09-26 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0