HEj IjEn !!!1

hemma nudå...

var ju somsakt hemm till kensa ett slag och kolade när hon målde rolling stones logan på veggen... kan ju infårmera om att det var ricktigt mislykad... kensa komer nu ses som hippy.. för det ser nemmligen ut som en FET peace merke på veggen.. inte snyckt..

ikvell ska jag kanske på partey med kensa och kanshe amir och lite fler bekanta ;-) blir najs,, men jag ver ju ennu inte om det blir av..

ska dåck fursäka holla meg lugn ikvell och ta det löngt med spritten... hehe ;-) busiga MIKAÄLA is in town...

skåjar lite med det där..

det vill säja att jag kanshe inte als tar det löngt med spritten.. får se hur de blir och så..

kenner mej veldans suggen på shåcklad nu så jag ska ta min nya bajk och bajka till macken och shöpa lite..

men vi synes...

Kommentarer
Postat av: Ghostfriend

Vad trevligt vi hade det.... http://kenzakinza.blogspot.com/2008/09/jag-mikala.html

2008-09-05 @ 23:43:16
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0