HAR VART BÅRTA

och varfur jag just har öppdaterat dålligt nu igår osv.. är derfur jag har inte varit hema. jag har altso INTE! varit hema.

så ni får förlåtta meg helt änkelt..

efter sista inleget igår drog jag till stan och schöpte en ny partey-aoutfitt (kan vissa er senare) som jag ska anvenda idag, och sen efter det satt jag och kållade på kensa och nadja när dom målade det sista på rolling stones loggan..

sorrie kensa, men den är avskyvärd.. du borde kanshe satsa på nåt som inte ser ut som ett hippy-märke.. ETT TIPPS VA DE BARA ;-)

ijallafall så blev de att stanna och keka kebbaben med kensa,, dåck var jag tvöngen attt MATA henne. tack vara henes rälls. det gick tillslutt över styr och jag fick TÖGGA maten åt henne :s eckligt... jag skölle alldrig äta nått som non annan hade töggat åt meg...

aja nu ska jag ta mey en dusch skriver mer om vad som hender idag och hende igor sen .. pös<3

Kommentarer
Postat av: bitte

jasså om du inte vet vad jag menar så uttala dig inte

2008-09-06 @ 16:13:22
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0