fibula idag

heeg =-)

är vaken jette tidigt idag för jag ska nemligen till TANDläkaren :-) jag elskar att gå till tandlekaren :-) det e de besta jag vett..

efter det ska jag till fibula soklart.. vi ska få jobba med att pyssla och med MATTE idag :-) låter som en jettekul dag för min del...

efter skolan ska jag nog trefa kensa..  men bara om jag årkar.. anars moste jag tuvär tacka nej till att trefa henne...

nu tenkte jag bara biretta att jag har haft över 200 läsare igår. så gratis till MEG.... hurra hurra... (-:

och sist men INTE minst så vill jag bara påminna om frogestönden... stell era frogor till meg i en kommentar i inlegget som heter  FROGESTÖND (eller nogot licknande)  så låvar jag att svara på dom.

Kommentarer
Postat av: josefina

Jag kan ju inte påstå att jag gillar tandläkaren direkt =)

2008-09-18 @ 06:51:30
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0