PARTEEYYY

tjatja! ikväll blir det FEST/slash/PARTEY :-D
så jevla kul ska det bli asso!
jag och jessicka drar ut på stan först ett tag. sen blir de väl non fäst!
vi holler på att verma upp nu med lite eppelsider och osbågar!
fett gått! här är våra aotfits:




jag kör på en blå variant ikväll :-)
har även fixat håret på ett annat sett, enkelt men snyggt!
och så har jag fondejshun på huden ..
inte min stil men man moste ju prova nott nytt.
jessica har lite "gottigare" kläder en meg. koolt va? ricktigt snyggt..
(jag funderar fortfarande på att bli gottare förresten, eller kanske emå)

jaja back to da eppelsider and ostbågz, DET BLIR UTGÅNG KL 7!!!!
ha en bra kväll alla!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Shit va läckra ni är asså! Ha så kul på stan!

2008-10-24 @ 18:09:50
Postat av: Anonym

jessicka ser ut som en ekorre :s

2008-10-26 @ 00:42:47
Postat av: sofia

din vän jessica hade galet fina platåskor, påminner lite om spicegirls tiderna

2008-10-26 @ 15:48:18
URL: http://overdozee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0