MIN FURSTA RICKTIGA DEYT!!

hey ;-)

har nemligen vart på DEYT idagg!!

jag tror de gick bra, vi ska nog treffas igen!!! kul!!!!

först treffades vi i lekparken på min gård..
vi prattade om allt mujligt smott och gått..
han birettade tillexempel att han har en reptil hemma som
äter upp alla grönsacker i kylskåpet..
lite önderligt tycker jag personligen men det är okey med det ijallafall..
sen skulle vi hem till meg och hemta pengar till middagen som vi skölle på,
och då passade jag på att visa en böske som jag har pissat i en gong!!
så bedårande..

när vi entligen kom fram till meg så bjöd jag på en kaka från i vintras
för det var det besta jag hade hemma.. sen lite saft ockso..
sen vandrade vi vidare och åt våran middag och prattade
om massor olika småsacker...
vi lekte leken ett shepp kommer lasttat.. de slutade med att jag råkade kasta
en klick med pottatismos i skallen på Timothy (som min deyt heter)

sen var det skönt att komma ut i naturen ett tag..
vi kollade bara runt på omjivningen och såå.. ricktigt härligt..
sen fick jag en KRAM :-o min fursta ricktiga kram av en kille var det... 
och det kan vi prisa gud för!!! tack gud!!

jag kan ju seja att jag blev helt varm i kråppen och så blev jag lite snörrig
och jag ville kräckas.. och de gjorde jag ockso.. inte vart som hälst heller..
utan rakt på timothys nya KÅFTA.. shit altso... fett pinigt :-S

då gick vi hem till meg och jag gav han nya torra kläder
och sen traskade han hem..
vi ska ses nån mer gong denhär eller nesta vecka!! ska bli najs!!!!!

här kommer lite bilder!!!!!



här är bösken jag pissa i!! den har inte väkst mer sen dess :-S



jag och timothy utanför middags-resturanget som heter sibulla..
jag schöpte kårv med mos och han schöpte hambojare med påmmes..
myms! räkåmenderar värkligen detta stelle.



här är kackan från i julas som jag bjude timothy på!!1 :-)
(han fick ont i magen sen , vet inte ricktigt vad det berodde på ...)

men nu ska jag iallefall krypa till kåjs , som oloff brukar säja.
det betyder att jag ska såva. så ni får ha de så bra alla darrlingz ;-) :-*
(sista smajlisen betyder pus. jag tror jag är kär furesten)

Kommentarer
Postat av: Ghostfriend

Du får mig alltid på bättre humör.Timothy det var väl inte Kenzas gamla X?

2008-10-08 @ 00:42:17
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hahahahaha! Du är ju skitskoj! Men uppdatera oftare!

2008-10-08 @ 09:05:59
Postat av: MIKAÄLA

anna: jag ska burja uppdattera åftare igen, jag har fått blog-lösten tillbacka nu..

clase: hihi vem vet ;-)

2008-10-08 @ 09:29:51
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0