MIN DEYT!

hey, nu kåmmer det ÄFTERLÄNKTADE ilegget om inget minde änn min DEYT!! med TIMOTHY...

han hemtade öpp meg på sin nya maouten-bayk vid klockan 1. dummt av han eftersåm en maounten-bayk inte har något packet-hollare. hehe, han fik skjössa meg på sadeln istellet.. han skjössa meg till BIO-SALÅNGEN :-) mysigt verre altso.. vi såg Pettson & Findus - Tomtemaskinen, den va jetteskåjjig och jissa vem som valde just den filmen? DET VAR JAG :-) jag e altid så bra på att velja filmer.

efter bion var klåckan sirka 4 och vi tog syckeln till SKANZEN!!! fyf*n va KUL!!! jag red på en PÅNY!! åååh<3<3<3<# jag försöckte tvinga öpp timothy på en påny ockso men han ville ej :-( sen klappade vi getterna ockso.. dom va så sötta!!!

(kåmmer lite bilder lengre ner)

på skanzen pasade vi ockso på att äta en kremig ärt-såppa som timothy tog med som mellanmål, mömsigt, fast sen kom en fågel-hällvette som ville schäka öpp ärtorna i såppan? knassbåll..

ijallafall så burjade klåckan nerma sej 7 när vi jick därifrån.. då fick jag skjöss till ett stelle där vi åt och efter det var det dacks att ta farväl :'-( en del tårrar blev de såcklart.. och sen kom de kärlecks-föllaste jag nonsin har vartt med om.. och nej, inte en kyss.. e ej redo för de ännu, e bara 15 år.. men jag fick en sött lite pöss på kinden<3333 altso tack timothy!!!! vi ska treffas ijen såcklart!! innåm en snar framtid.. ayaa, finns inte mycket mer att säja så här kåmmer bilderna:



här kållar vi på bio, men nott ni inte ser är att timothy facktiskt holler i min hand.. ejentligen var det jag som tog tag i honoms hand och vägrade sleppa för det var ett önderbarrt ögonblick!!



här skjössar timothy meg från bion till skanzen!!! här e hans nya maounten-bayk ockso!!! fet fin.



jag på skanzen med mina söta kossor!!! dom elska meg. timothy tog bilden



presis innan avskeds-pössen på kinden av timothy!!! sååå sött...


det var allt för jöst nu.. men vi ses!!!

Kommentarer
Postat av: zååfii

HAHAHAHAHA

Jag håller tummarna för er! Verkligen!

Hoppas han är den rätta

2008-10-14 @ 17:06:32
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: agnes

hur kan han se när han är blind på båda ögonen? ;)

2009-08-10 @ 00:00:45
URL: http://askick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0