MIKAÄLA SVARAR - del 2

Kära Mikaäla, nu kanske jag verkar som 13 åring igen. Jag har ett problem, jag gillar en tjej i som går i samma skola som mig men jag vågar inte säga det till henne utan jag försöker att hålla mig ifrån henne för när jag ser henne så känns det som om jag ska sjunka ner i golvet. Vad ska jag göra?
/ niklas

svar: hej lille niklas. jag tycker du kan börja med att flassha dina möskler om du har nogra, det tender alltid shejer på. annars kan de henda att shejen tender på tilläxempel raggningsräpliker.. annars kan du shöra en gammal hedlig sak, nemligen dethär med att shärlek börjar med bråk.. det e mina tipps jöst nu.. vill du ha mer tipps kan du läsa mina raggnings-tips som e lite längre bak.. lenk:
http://cindirellas.blogg.se/2008/may/raggtipz.html#comment
MVH MIKAÄLA

Hej Mikaäla! Det är så att jag har eksem och det hindrar mej från att ha på mig vissa kläder och det sänker mitt självförtroende,  har du något tips om vad jag kan göra?
/ hanna

svar: heej hanna!!! jag ska bara seja en sak, INGEN ska ha doligt shelvförtroende.. JAG har inte det. tråtts allt jag går ijenom tack vare min blog och min extreama dyseleckxi.. tenk såhär, du kan vara snygg på nott annat sett, sett öpp håret i en fin hest-svans kanshe? eller köp nya hårband och hårspenen? kanske en skarf? och ditt nya måtto är: INGET KAN STÅPPA MEG. så du vet....

Tjo Mikaäla  Vad är de godaste du vet? själv så tycker jag att det är mammas lasange eller en stor OXFILÉ....
/ Karl

svar: personliggen tycker jag om en stor fet pårtion med kuttersås och spaggetti... annars kanske fiskböllar med mackaroner och ketshup? ja, det finns massor goda matretter..

Kära Mikaäla, jag ska ha filmkväll med några kompisar på fredag och undrar om du vet nån riktigt bra skräckfilm som verkligen får en att undra om man har gjort i byxan eller inte! 
/
tobbe

svar: tjenna tobe!!! jaa, jag skölle tippsa alla scarry movie filmerna, tajtanick, scåbby doo, med mera..

Hej Mikaäla, jag vet inte vad jag ska göra längre... Jag tror jag är homo, eller bi för jag har nämligen börjat kolla in killarna i klassen... och i duschen får jag oftast stånd och kollar väldigt mycket på dom... när jag onanerar tänker och oxå på killar...vad ska jag göra? heeelpp!!
/Robin E

svar: hej robin.. eftersåm jag har blitt lite smått ANTI-"bögar" sän jag treffade amir så råder jag deg att LÄGGA NER... sånthär är inget man skåjar om.. och OM du värkligen kommer fram till att du e bög så säjer jag bara det, byt skola till nån med inte så myket killar, eller så kan du köpa nått slaks skydd som får "snoppen" att holla sig nere. tejp kanshe?

Hej Mikaäla! Hur sover en sköldpadda?
/ miranda

svar: dom såver som alla andra djur? dom blöndar och faller sedan i en sömn.. dom kan ligga på olika sett i sin säng men jag reckåmenderar dom att inte lägga seg på rygg, för om dom e klena kan dom kanske inte kåmma runt när dom vacknar..


jaa, det var allt för denhär gongen. hoppas ni vet att ni kan stella frågor till del 3 i meyl? [email protected]



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0