MIKAÄLA SVARAR - del 1

här är en nyhett i min blog är en sak som jag kallar "MIKAÄLA SVARAR" detta e del ett och de kommer komma upp minst 1 gong i vekan i min blog..  Alla dom här frogorna är från min FAN MEYL..


Hej Mikaäla! Har funderat rätt länge men inte kommit på några namn till mina 2 marsvin, båda är pojkar på 8 veckor. vit/brun/svart är den ena och den andra är svart/vit. Är Milou är ett namn till den svart/vita bra namn?
Kom gärna med egna förslag :)
/ Carro

svar: Hey!! tengkte bara säja att  Milou är ett furskreckligt namn.. om det var din farmor du skulle döpa så kanske Milou skulle fönka men inte på ett marssvin..eftersom det är 2 pojkar så värkar det kanshe rimligt med 2 killnamn, eller vad säjer du? så mina furslag till de vit/brunn/svarta är Svarten, Majstro eller Paul.. sen på det svart/vita kanshe Henry skulle vara ett bra namn? eller annars kanshe Mellker eller Johannes. Man kan ockso anvenda sej av matschande namn som typ, salt och peppar, saft och kaka eller varför inte mamma och pappa? Hoppas jag var till non nytta.. ps: MIKAÄLA kan man ju altid döpa allting till!!


Kära Mikaäla, jag hör en väldig massa saker om finanskrisen runt om i världen nu, och att det är en global blabla. Men kan du förklara vad det innebär, kortfattat?
/ Jimmy

svar: Deta inebär att priset på renjörings-articklar kommer höjjas reyält dom senaste månaden.. inget mer än det.. du kan ju testa goggla på renjörings-produkter om du vill veta mer innåm  emnet..


Hej Mikaäla! Skulle gärna vilja ha din åsikt kring det här ämnet:
Väldigt ofta nämns det men jag kan inte riktigt få grepp om hur folk definierar ett "märkesplagg".
Vad tycker du? Är det kvalitén? Namnet? Priset? Utseendet?
/anonym

svar: Merket på plaget består av ägaren på kompaniet som har skapat kläddesplaget.. men det är altso utsendet som spelar roll här.. och priset.. är klädesplaget dyrt och snygt med ett tiger-hövve på så är det helt klart merkes-kläder.. ett merkesplagg kan även ineholla ett tryck med ett J och ett L som är ett merke och de ska kosta minst 500.. då kan du schöpa de om du vill ha merke.


Hej Mikaäla, jag är 16 år och har en snopp på 12 cm (styv) och inte speciell tjock, vad kan jag göra själv så inte tycker jag att jag har för liten?
/Robin.E.

svar: tenk såhär, du har sturre än alla shejer tillsamans så du har inte minst ijallafall, även om det var en rätt liten snok du har där mällan bena.. du kan även tenka att den nog har blivit några sentimeter större än när du födes ijallafall.


Kära Mikaäla, jag har undrat en sak väldigt länge nu. Hur länge pågår målbrottet? Tacksam för svar
/Gustav

svar: målbråttet pågår tills det tar slut för då pågår det inte nått mer för då har det tagit slut.. det vill säja i sirka 4 år för killar..


Hej Mikaäla, jag minns att jag hade pissat grönt när jag var i 5årsåldern, har aldrig gjort det mer, vet du varför jag har kissat grönt? vet du hur jag kan kissa grönt igen?
/ Lisa

svar: grönt? jag har hört att man har aijds om man pissar grönt.. du borde undersöka deg.. fast vill du pissa grönt ijen utan aijds så reckåmenderar jag karamäll-ferg (obs: grön)


Du Mikaäla .. när jag går vickar jag lite på höften är det bögigt?
/
frank

svar: ja! det är det... AMIR gör nemligen dett!!


Kära Mikaäla, det är så att jag vill ha mer kurvor på kroppen.
Jag vill inte bli "fet" men jag vill ha mer bröst/rumpa/höfter osv.
finns det något sätt att få det på? Typ träning eller något?
/ Jessica B

svar: för att få mer hufter så ska du legga en ärt-påse på ett fat och sen ska du göra 50 sitt-upps sen håller du påsen i höger hand i sirkus 10 sekunder sen öpprepar du.. bröst kan man legga silikån i, det kan du göra hoss en docktor.. rumpan kan du legga kuddar i troserna.. sen kan du ockso spenna den ganska ofta och lenge så den blir fast och stor.


Det var allt för idag!!! tack och hey!!

GLUM INTE ATT KÅMMENTERA VAD NI TYCKER OM "MIKAÄLA SVARAR"

Kommentarer
Postat av: Elina

Detsamma

2008-10-09 @ 22:44:44
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: zååfii

hej mikaäla hahah vad är din favoriträtt ?=)

2008-10-09 @ 23:52:26
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: zååfii

jag har en fråga till, varför är du så vacker?

har du några skönhetstips ?

2008-10-10 @ 00:45:56
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: Lizzy

sv: Tjeenare, tack dtsamma. :)

Ska försöka komma på en bra fråga, haha.

2008-10-10 @ 07:38:45
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Postat av: Alicia

tack så mycket!!=)

2008-10-10 @ 17:12:03
URL: http://liitenflicka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Rolig grej! :)

2008-10-11 @ 16:58:41
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0