HALÅJ

och sorrie, för en yterst dolig öppdattering.. men jaa.. vad ska man seja, har haft föllt upp.

mötte kensa igår, för en fika och lite shåpping.. jag har handlat lite grejor till en gåddie bäg till en tevling jag ska ha lite senare ;-) låter skåjj va?? återkåmmer med tevlingen lite senare då...

shåppade lite klädder ockso.. visar dom lengre ner i inlegget..

sen tog jag en sveng till frissören ockso.. blev SUPPER DUPPER nujd med det!!! det blev helt önderbarrt i en fin frissyr.. det kåmmer bild på de + dagens aoutfitt i ett inlegg lite senare..

hmm, vad kan man mer biretta då?

jo kanshe att jag ska treffa timothy imårgon :-) vi ska åka till gönnan!!! fifasen va skåjj de komer bli altso.. det var år och dar sen jag var på grönnalönd sist :-)

låvar att ta massviss med BILDER till er shära läsare<333

här kommer gårdaggens shåpping:


jeettefin shorta, passar bra till leggins och höga pömps :-)



sött klening till fest!!



denna truja alltso!!! tenk va söt till ett par utsvengda jaens!!


det var allt för nu !! visar min nya frilla sen

Kommentarer
Postat av: zååfii

HAHAHHA har inte gröna lund stängt.,,.

2008-10-17 @ 00:13:08
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

det spelar ingen råll..

2008-10-17 @ 16:43:44
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0