fibula råckar

vi har burjat med en ny vebb-tidning i min skola, (fibula) jag e säckreterare och chäf eftersåm jag kan dethär med datorrer och såå.. ett facktöm e att jag blev faktiskt framröstad!! :)

ni kåmmer få smakprov av varje nömmer här i blogen och så kan ni säja va ni tycker... vi ska tilläxempel intervjuva folk och skriva om intresangta saker och så.. ett nytt nömmer kåmmer ungefär en gong i månaden eller ibland lite oftare eller lite mer sällan...

ijallafall kommer de bli otroligt kul!!!! jag ska bland-annat intervjuva en person som jag tycker har bra och smarta åsikter och ideeer. jag ska göra intervjuven straks över tellifån sen så låvar jag er att dela med mej aav den i blogen och i vebb-tidningen.

ska klura på lite fler frogor nu.. öppdaterar senare.

pösen

Kommentarer
Postat av: vx2

Du kan intervjua mig om du vill

2008-10-20 @ 18:32:42
Postat av: MIKAÄLA

och vem e du?????

2008-10-20 @ 21:38:08
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: vx2

en läsare

2008-10-20 @ 23:03:34
Postat av: MIKAÄLA

men bra att du birettar vem och så, du moste ju va intresangt för att få bli intevjuvad

2008-10-20 @ 23:13:25
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ehh heheh. du har min hotmail.

Jag har en råttuppfödning..

2008-10-20 @ 23:42:05
Postat av: MIKAÄLA

jaha de låter ganska kul :-)

2008-10-21 @ 13:25:03
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0