chatt med claudia

hej hej, förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen.
har varit stressigt den senaste tiden..
bilder från grönnalund med timothy kåmmer ikväll.
här kan ni få läsa min chatt med mina goda ven claudia.
vi är gamla barndomsvenner :-) vi treffades i pålen :-)
(www.billiee.blogg.se)


MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
heejj klaudija!!

Claudia säger:

claudia*

Claudia säger:

hej, vem är du?

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
VA? vet du inte vem jag är? :S

Claudia säger:

hur ska jag kunna veta det..

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
jag har ju en av dom stursta blåggarna på internet!! det var även meg som din ven kissy kasta en sten i hövvet på. du va ju med då ...

Claudia säger:

uhm.. svenska tack?

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
asso jag lider av extream dykselsxki... sårry om du inte förstår. men det hjelper att läsa hugt så förstår du nog orden bettre :)

Claudia säger:

okej....

Claudia säger:

hur kan du vara "en av dom största bloggarna" på internet om du inte kan skriva ( inget illa menat)

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
folk digar min stil. asso jag är ju rett unik och så och har en fett kul blågg

Claudia säger:

blogg*

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
jag tar ingen shit från någon!!! man ska stå på seg även om man har vissa svårighetter med tilleksempel stavning. det är min åsickt. vad tycker du?

Claudia säger:

okej

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
vad tycker du cludija?

Claudia säger:

cludija?

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
ja?

Claudia säger:

vad är det?

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
du hetter vell så

Claudia säger:

nej

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
det står ju det???!

Claudia säger:

nej det gör det inte..

Claudia säger:

jag heter Claudia

Claudia säger:

inte cladujsoaj<PEHS

Claudia säger:

ELLER VADFAN DU SKREV

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
okej.. va snygt namn. jissa vad jag heter då?

Claudia säger:

mikaela

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
MIKAÄLA faktiskt, med stort M i burjan..likaså rästen av bokstaverna... för att de är den retta looken liksom..
du borde kanshe tillåckmed burja stava ditt namn CLUJDIA

Claudia säger:

i dont think so..

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
whaj not?

Claudia säger:

var det nått du ville eller?

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
jag ville snaka med dey bara, tycker du värkar va så himla cool och så.. har ju läst din blågg ett tag

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
jag har liksom kåll på allt innåm blågg-världen

Claudia säger:

tyvärr

Claudia säger:

jag snackar inte med läsare

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
men jag är shelvstendig..jag är inte ditt fän eller nått. du kan se mej som en kåmpis! om du har problem eller behöver snaka så finns jag här för deg :)

Claudia säger:

du känner inte mig kvinna :S

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
jag vet en hel del om deg ska jag tala om!! och jag är snell och hjelpsam och vill va ven med deg

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
du kan ju checka min blågg: www.cindirellas.blogg.se

Claudia säger:

hur gammal är du ens

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
jag är en shej i mina besta år

Claudia säger:

14

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
det varierar faktiskt..

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
hur gammal är du shelv?
Claudia säger:

vad snackar du om.. hur gammal är du?

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
jag är 15..typ ibland

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
håppas ja inte är för gammal för deg

Claudia säger:

nej för jag har inget med dig att göra

MIKAÄLA (&) tror jag ska ta en blåggpaos :( (brb är och pinkar) säger:
vad ska de betyda? :(

Claudia säger:

aja..bye


Kommentarer
Postat av: zååfii

HAHHAHAAHHAHA HHAHA HAHAH

2008-10-20 @ 13:13:54
Postat av: Mildred

haha mikaäla din charmör:)

2008-10-20 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0