uppdatering från egyptien

ännu en dag har gått här nere i egyptien och det är såååå juvligt!!
vi har ennu inte hört något från pattrisia .. aja hon kommer vell fram snart.
jag har nemligen tenkt lite på dehär ..
kan det kanshe vara så att hon har rymt pågrund av MEG?!
jag menar.. jag skriver ju en av sverijes stursta blåggar så en del
fans har man ju runt om i världen, även här i egyptien så jag
har fått skriva lite atografer och stellt upp på kort med en massa menniskor.
pattrisia är ju såklart fett avundsjuk.
ifall det är på detta viset (att hon har rymt) så är det fett tuntigt av henni,
eller va säjer ni? :-S

iallafall så kom jag nyss hem till hotelet. var och badade i det vakra havet.
jag anvende min snårkel och syklåp och kollade på fiskarna och sjögräset.
de va fett spennande. har dåck inga bilder från önder vattnet för min kamera
holler ej för sont, men jag har lite andra bilder :-)
bland annat från våran safari-resa när vi kollade på dom vilda egyptierna.
dom är där nere ;-) (bilderna alltso)

en sak till ska jag tillegga!!!!
nu är de såhär att jag får ju inte så monga kåmmentarer, tråkigt? svar JA!
sååå... nu har jag kåmmit på den brilljanta idén att dom som inte lemnar
minst 1 kåmmentar i veckan får inte läsa min blågg!! oki fatat oki?
den som endå gör det kåmmer jag pärsonligen söka upp och klubba ner!!!
det var allt, pösshey!


jag idag när jag snårklade i havet. mitt hår va fett slickat här :-S


oloff och jag som snårklar. vi har även på oss våra nya våt-dreckter här :-) <3


dehär var när vi var på safari och såg dom vilda egyptierna.
det var fett galet!!! jag blev indragen bland alla egyptierna.
jag skrek som en stucken fucking gris!!!!
klarade meg iallafall med ett par blåmerken ..


MIN ELSKADE HABBIBI OCH JAG!!!! <3 (farao alltso)
ena kamelen jag holler i är delfi förresten :-) law her <3
(ps. det är jag med rosa keps)

Kommentarer
Postat av: bengt åke

HAHAHHAHAHAH fina bilder

jag kommenterar nästan alltid, så mej kan du inte klubba ner iaf =)

2008-11-07 @ 14:52:33
Postat av: MIKAÄLA

bengt åke: hehe nej , elskar dey <3

2008-11-07 @ 14:56:45
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA SAFARI OCH SÅG DOM VILDA EGYPTIERNA hahah shit

du ser helt galen ut MIKAÄLA (på ett bra sätt)

2008-11-07 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0